Prvorozený

  • Autor: Fabula Rasa
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Bill Weasley / Severus Snape, Molly
  • Rating: PG-13
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Bill se s někým schází. Molly by chtěla vědět, s kým.
  • Klíčová slova: Coming out

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“Proč ne...”
Cora:
“Čtivé a milé.”
KalamityJane:
“Ale to bylo hezké. I přes varováni na začátku jsem si to velmi užila.”
Salome:
“Skvělá Molly, skvělý Bill, hezky vystižená atmosféra v Doupěti. Formálně je perfektní - jak styl, tak pravopis, tak i struktura. (Zvláštní ocenění proto patří překladatelce.) Mně se líbilo, že se to zaměřuje na vztah matky a syna, a povedlo se to navíc velmi pěkně. Nelíbila se mi tam jen jedna lehce podbízivá scéna, která z pěkného příběhu dělá něco lacinějšího, vcelku nechápu proč. Autorka to nemá zapotřebí. Je to millé, lehce dojímavé, ale ne kýčovité.”
jesssnape:
“...”
René.K.:
“Moc milá povídka, která mě zaujala především tím, jak i přes jednoduchý děj dokázala po celou dobu perfektně udržet mou pozornost. Popis Molly je bezkonkurenční! Až příliš často čtu o Molly, která se chová spíš jako kvočna (ve vztahu ke svým dětem), ale tady si mě poprvé dokázala získat.”
kami:
“Molly je super, ale nedočítala som to.”
Benny:
“Takový miloučký příběh o coming outu, užasné matce rodů a na konci i vtipek na Billův účet.:)I když nemusí většina souhlasit, dám 5*”
Nerla:
“Něco mezi tři a čtyři, je to velice dobře zpracované a krásně se to čte, ale přidané hodnoty v tom nenacházím. Povídka o lidské tváři všech zúčastněných. Málokde se vidí natolik lidsky - a vím, že to slovo nevhodně opakuju - zpracovaná Molly, a to mě obzvlášť těší.”
Sectumsempra:
“prekvapilo me, ze jsem povidku jeste nehodnotila, cetla jsem ji uz mockrat (a urcite si ji jeste mockrat prectu:))”
Mrmla:
“...”
Fleur Tera:
“predstava nacpávajúceho sa Severusa nevinne lámajúceho chlieb a tak milo zákernej Molly bola úžasná :)”
Tintinka:
“Moc pěkné, i když víc než vztahu Billa a Severuse se to zaměřuje na Molly a Billa.”
Sargo:
“Sáfra, to se mi to líbilo. :-)”
mariaa:
“:)”
sandymathews:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“To není můj šálek kávy.”
Akkarra:
“Svým způsobem je to strašně melancholické, ale vážně se mi to líbí. A Molly Billa na konci opravdu dobře dostala... :)”
belldandy:
“Mám pocit, že dávám čtyřku jen proto, aby to nevypadlo, že dávám pořád pětky. :) Je to krátké a nejsem z toho až tak na větvi, ale líbilo se mi to hodně a žádnou vadu na tom neshledávám. Paní Wesleyová jako maminka, která zná své děti lépe než se znají ony samy.”