Snapeova domácí lékárna

  • Autor: Cheryl Dyson
  • Překladatel: Patoložka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Rufus Brousek, Rita Holoubková a další
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Harry onemocní strašlivou rýmou a je donucen vyhledat léčebnou pomoc. Dostane tak víc, než co očekával. Humor, romance.
  • Klíčová slova: Snarry, rýma

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Milé a mírně absurdní. Schopné ministerstvo kouzel je naprosté sci-fi... Ale jo, povedená ff.”
lymmet:
“Z nějakého důvodu se k právě k tomuhle vracím ... moje oblíbená povídka na špatnou náladu.”
jesssnape:
“...”
Lanevra:
“Tato povídka pro mě má jeden nepřekousnutelný problém - schopné Ministerstvo kouzel.”
Mrmla:
“Pěkné.”
Benny:
“Pohádka, ale milá.”
Adelaine:
“Šílené a přehnané, ale vtipná představa. Milé.”
evica:
“Zaujal mě ten netradiční nápad Snapea jako trojitého špiona věrného ministerstvu...”
Velká_koule_chaosu:
“Zajímavé a úsměvné... Jiná slova proto nemám... :)) 3*”
Sectumsempra:
“tak silene, az je to hezke :) i kdyz dalo mi dost prace predstavit si snapea v tech habitech :DD”
Sargo:
“Xxx”
mariaa:
“...”
Akkarra:
“Je to roztomilé. Sice poněkud přehnané a někdy až absurdní , ale nemůžu si pomoct - mě se to prostě líbí. Potter naprosto zmordovaný rýmou a Snape, který ho dostane na povel... :)”
belldandy:
“No a pak, že nemůžu nikdy souhlasit s Akkarrou. :) Tentokrát mi vzala slova od úst "přehnané a někdy až absurdní", přesto tak nějak milé.”