Sexy Snape - fanart

  • Autor: Potter Puppet Pals
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: SS, GL
  • Rating: -
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Im too sexy for my love...
  • Klíčová slova: fanart

Hodnocení čtenářů:

Crystal:
“Asi mi něco uniklo, protože se mi to vtipné nezdálo...”
ZJTrane:
“Asi nemám zmysel pre humor.”
Danae:
“Klasika.”
SaraPolanska:
“Je to tak šílený, až to člověk musí milovat. :-D Pravda je, že jsem prvních několik vteřin byla v šoku, ale nakonec záchvaty smíchu nebraly konce. :-D”
SinamLlumi:
“LOL! Byla jsem v pokušení dát 5, ale ne, dala jsem si předsevzetí, že extrémními hodnoceními (pětkami a nulami) budu radši šetřit, takže 4. Ale fakt mě to rozesmálo. :D (A klidně bych to dala pod vid, však které fan video není koláž?) S.L.”
belldandy:
“Božínku, tak tohle se opravdu hodnotí špatně. :D Já si na to taky musím vzít dovolenou. Takovej videoart ... Má to v sobě takovej kousek zvrácenýho kouzla. / Dvouletý Matýsek se u toho řehtal, a on se zrovna moc nesměje, za to si to nějaký bod zaslouží :).”
Akkarra:
“Pomoc...”
Sectumsempra:
“strasna ptakovina, kazdopadne pokud mam spatny den (zvlast pokud si prectu nejakou ohavnost, nebo kdyz se v noci ucim na zkousku a mam misto mozku houbu), poustim si to pro zlepseni nalady... nehodnotim pro naprosto zaujaty vztah k tomuto dilu (dala jsem to pod fanart, protoze si nejsem jista, jestli je tahle kolaz video...)”