Zkáza a Naděje

  • Autor: Lady Corten
  • Fandom: Originální Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Aka, Lorik, Merik a další
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 65
  • Shrnutí: První díl trilogie Aka: Příběh o jedné dívce, která se musí stát chlapcem, aby zakryla jednu velkou lež. O princi, který neví, jestli chce být princem. A mágovi, který je opředen mnohými příběhy tak hustě, že už sám neví, co je pravdou a co lží. A když do toho vložíme jedno proroctví a skupinu vyděšených bohů, tak dostaneme svět, o kterém si budete muset přečíst víc, jestli chcete vědět, jak to vše ve skutečnosti bylo.
  • Klíčová slova: Proroctví, mág, čaroděj, válka, osud

Hodnocení čtenářů:

Usmevava_Barush:
“...”
Ostravanka:
“q”
sandymathews:
“...”
SinamLlumi:
“Legrační je, že tahle povídka by rozhodně mohla být fajn čtení, kdyby nebyla napsaná místy tak pateticky "kdo by však odolal jejím slzám" & zároveň místy tak neformálně "máma je ze mě nešťastná". Ale já samozřejmě vím, že je někdy hodně těžké udržet se a nesklouznout k této rétorice, takže to autorce nijak zvlášť nevyčítám. Zatím 3, možná to půjde nahoru, možná dolů. :) S.L.”
patolozka:
“Velmi povedená povídka s vlastním světem a novými postavami. Moc se mi líbí, jak umí autorka vypsat i filozofii a teorii magie. Kdo má rád kouzla, čaroděje, draky, přátelství, lásku a fantasy svět trochu ve stylu LOTR, tak vřele doporučuji!”