Špatnosti

  • Autor: Juxian Tang
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sirius Black/Regulus Black
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova: chan, incest, rimming, Walburga, Grimmauldovo náměstí

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Hodně drsné. Reguluse mi bylo líto. Siriusovi hádky s matkou tak šílené, že se nechce věřit, že by něco takového bylo v reálu možné. Pěkné doplnění toho, jak to mohlo být než se Sirius odstěhoval k Potterum.”
DenDella:
“Kruté a fantasticky napsané. Určitě nadprůměrná povídka, u které se mi tajil dech. Nebylo to ani porno, ani filosofie. Zkrátka tak akorát.”
Cora:
“S definitivní platností tu starou pijavici nesnáším.”
ZJTrane:
“Regulusa milujem. A mám rada keď majú Sirius s Regulusom pekný vzťah. Tu je Sirius krutý ale s takou matkou sa tomu ani nedá diviť. Krásny preklad:)”
KalamityJane:
“Pane jo :O”
Fleur Tera:
“je mi ich strašne ľúto, tak skvelo to bolo napísané”
Adelaine:
“Přesně, matinka skvěle využila situace a pomstila se oběma...”
kami:
“K týmto sa viacej hodí sex ako psychológia.”
René.K.:
“Teda lidi, co na této povídce vidíte? :) Ač stylisticky nejspíš bezchybná, poměrně čtivá, a vůbec - jde vidět, že autor/ka má talent, zápletka jako taková (pro mě) nudná a o ničem. A na PWP je tam zase poměrně málo erotiky. Takže dávám vůbec ne špatné 2*. (PS: tak a tímto jsem se definitivně rozhodl neudělovat průměr - 3* - jen za hezký sloh;)).”
Benny:
“Miluji incest, to snad mluví za vše”
Memorin:
“..”
Lanevra:
“Nevím co říct, ale líbilo.”
Sectumsempra:
“...premyslim, jestli by tohle mrs. black pridala ke sve sbirce vytribenych urazek, kterymi siriuse castovala ze sveho portretu...”
Sargo:
“No, napsane je to dobre, ale prijmout to jako pribeh uplne nedovedu. Ale zapada to skvele do celkoveho obrazu...”
Akkarra:
“Perfektní. Matinka se pomstila líp, než kdyby o ně přerazila hůl... Škoda, že to Siriusovi nedošlo...”
belldandy:
“No jo, na incestní záletky si teprve zvykám, ale musím uznat, že tohle bylo výborné. Sirius Black končí s rodinou Blacků.”