Jahodové karamelky

  • Autor: Juxian Tang
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Draco Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Sněžilo, když jsme pohřbívali zrádce.
  • Klíčová slova: SS/DM, zrádce

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Ne, toto prostě ne, to už je moc i na mě. Pohřbívání za živa mě vzdy děsilo a vždy bude. A vlastně jsem to asi ani pořádně nepochopila.”
Adelaine:
“Dobré to bylo, ale něco mě tam chybělo, něco, co by víc zdůraznilo, že to není tak prvoplánový…”
Benny:
“Sorry, ale nic jsem necitila.Ovšem to se mi děje vždy, když Draco chrlí svoje myšlenkové pochody.Jednoduše řečeno, četla jsem jen slova, která na sebe navazují.Slibuji, že mu ještě dám šanci a přečtu si to někdy znova.”
Memorin:
“...”
SinamLlumi:
“Teprve po přečtení komentářů jsem začala hloubat nad tím, jestli tahle povídka má nějakou atmosféru, samozřejmě vyjma Dracových emocí (nikdy předtím mě to nenapadlo), každopádně její sdělení ke mně dorazilo bez problémů. :) Básnické obraty mě za srdce určitě nechytnou, ale nemohla jsem přehlédnout, že se v průběhu děje stalo něco vrcholně důležitého. :) Dracův vnitřní monolog (=charakterizace postavy) mi nepřišel o nic horší, než v jiných autorčiných povídkách. S.L.”
René.K.:
“Velmi dobrá povídka. Dal bych 5*, ale atmosféra mě příliš nepřesvědčila. Jako by mě autor/ka chtěl/a násilím vtáhnout do vší té ponurosti (s použitím svých slov), aniž by nějak dal/a dozrát pocitům (či se snažil/a je více rozpracovat, stupňovat). Ke konci se to už zlepšilo.”
kami:
“Podľa mňa poviedka skvostná pre atmosféru. A prekvapivo mi z nej ostal príjemný pocit.”
Nerla:
“Já to té povídce nevěřila, vnímala jsem ji jen jako slova. Chápu, že někoho mohou chytnout za srdce, ale mě zjevně ne.”
Sectumsempra:
“ja nevim, ale mne ten konec prijde takovy nadejny a pozitivni...(nebo hold rada verim na dobre konce :D)”
Sargo:
“Ta povidka je vynikajici, ale na takove jsem uz moc velke maslo. Radeji tu s temi utrzenymi hlavami, prosim... tohle uz je prilis nemilosrdne.”
Velká_koule_chaosu:
“Tato povídka mě neuvěřitelně silně zasáhla... Ovšem říkám rovnou, že nemám na to, jí někdy v budoucnu číst znova.”
Zrzka Lenka:
“Není to můj šálek kávy...”
kripolik:
“...”
Akkarra:
“Jeden by podle toho názvu čekal něco lehkého a příjemnéhoa zatím ho čeká pravý opak - krvavé a nenávistné.”
belldandy:
“Hodnotila bych mezi 4 - 5. A když ostatní dali tak malé hodnocení, tak to musím téhle povídce vynahradit. Vždyť je tak krásně krutě pravdivá : "Možná, že nejsou žádné dobré volby. Jen volby, po kterých není tak nesnesitelné žít." :) Ještě že mě nikdo nenutil tak rychle dospívat.”