Damage Control

  • Autor: Juxian Tang
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter, jiní/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Pokračování Naruby od Amanuensis//ČJ překlad: http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&max-yv=1&cmid=no&tale=4090
  • Klíčová slova: znásilnění, násilí, sex

Hodnocení čtenářů:

Benny:
“Nejsem normální a tuhle povídku mám ráda.”
Lanevra:
“Vše co třeba jsem řekla k překladu.”
Sectumsempra:
“ten dejovej zvrat mi prisel dost nelogickej...|| hodnoceni upraveno pote, co jsem zjistila, jak casto nad touhle povidkou premyslim; proste me dostala :)”
Adelaine:
“Já přiznávám, že jsem to poprvé i podruhé pro přílišnou brutalitu odložila a nedočetla. Nebýt bell, nedočetla bych to vůbec. V době, kdy jsem to přečetla, jsem měla pocit, že je to takový, hmm, jak to bylo, hentai porno bez ničeho. Nicméně s postupem času (a tím, že jsme to rozebíraly) mi to leží v hlavě a začínám v tom vidět smysl a příběh docela jiný. Hned po přečtení jsem, nejspíš pro přílišné násilí, neviděla nic jiného, ale zpětně mi (skoro) každá část dává smysl a nevidím v tom jen porno, kde sex, znásilňování a brutalita jsou účelem, ale vidím to jako prostředek k dosažení docela působivého cíle, který tam ale najdete, jen když ho tam vidět chcete a neodsoudíte povídku po prvním přečtení/prvním náznaku brutality... Nebudu ji číst znovu, ale musím přiznat, že je to dílo, které na mě relativně silně zapůsobilo.”
SinamLlumi:
“Jedna z mála HP povídek od Juxian, které fakt nemusím. Napsaná není špatně, ale podle mě naprosto popírá myšlenku původní inspirace And Just Plain Wrong. Ty tři body jsou spíš z úcty k oblíbené autorce, protože tady mi toho vadilo opravdu hodně. :( S.L.”
belldandy:
“V zásadě až do štastného zvratu jsem si myslela, že dám za 4 (A to ještě lepší čtyři, když zvážím čemu všemu už jsem čtyřku dala.) Jenže ten zvrat byl z těch, kdy si říkám, pokud bylo porazit Voldemorta tak snadné, proč už to dávno někdo neudělal :). Ve srovnání s And Just Plain Wrong mi tu také vše přišlo nějak explicitnější a tím nemyslím tentokrát sex. Na druhou stranu: Já četla Damage Control jako první a budu ho mít na vždy s And Just Plain Wrong v hlavě spojený dohromady jako diptich. Snad je to tím, že sama myšlenka Voldemorta vyhrávajícho válku je tak děsivě silná ... ale vím, že tyhle dvě povídky budou pro mne nejsilnější zážitek minimálně tohohle měsíce. A mnohé scény už z hlavy zřejmě nikdy nedostanu. To staví tu trojku zas do jiného světla. Nu dobrá, taky musím přiznat, že jistá nizká "kýčipřitakající" část mé existence, je ráda, že nemusím po konci And Just Plain Wrong jít spát s pocitem, že takhle to dopadlo. / Vše výše napsané platí, ale já vzhledem k současné osobní posedlosti touto povídkou (i celou sérií) prostě musím zvednout hodnocení. Něco na ní zřejmě bude :).”