Můj kocourek

  • Autor: Exa
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 13
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova: HP/SS , Snarry, kocourek

Hodnocení čtenářů:

Haniiinka:
“Sladké”
Alisenka666:
“Tohle byla jedna z mých prvních povídek, mám ji moc ráda, i když na kočky jinak moc nejsem -)”
assez:
“Kočkami to nebude. Nemám proti nim nic. Jen jednu věc - nemám je ráda v Harrym Potterovi. A nemám je ráda... když jimi JSOU Harry Potter a/nebo Severus Snape. Budiž jedinou, první a poslední výjimkou ti, kteří se příběh opravdu napsat snažili a skutečně se jim to povedlo. A to je jediný příklad, nezastupitelný a neopakovatelný - protože kdo by se s příběhem o kočce a Harry Potterovi tak mazlil, že jo? - ať žije The Grim Spectre of Death!”
Trinyx01:
“...”
l.terka:
“Pobavilo :)”
Akae21:
“Moc rychlé a pravopisné chyby, ale jinak fajn. Dobré okamžiky, ten konec s Brumlou pobavil.”
Adelaine:
“Líbilo. Taková milá oddechovka. 2/3”
Sectumsempra:
“jestli jsem pochopila spravne, tak se tato povidka do/prepisuje, takze si pockam na srovnani, az bude hotovo...”
delatrix:
“Hezká povídka o tom, jak se můžou věci vymknout z rukou”
Mrmla:
“...”
Akkarra:
“No... Je to vážně roztomilé, to je pravda. Ale bohužel mi tady poměrně dost věcí vadilo a celé je to minimálně nepravděpodobné... Tyhle role nevěřím ani Severusovi a ani Potterrovi.”
Fleur Tera:
“meluzína :)”
Velká_koule_chaosu:
“Roztomilé :P”
kripolik:
“...”
mariaa:
“3, 5”
belldandy:
“Severus Snape si doma chová kocourka? Nemyslitelné! No, zase jednou jsem se jako čtenář dala k nemyslitelnému přemluvit ... Co takhle: Severus Snape v trapné situaci. Kdo by si to neužil? Začátek s kocourkem byl nádherný... když se situace otočila, bylo to pořád zajímavé ... konec ovšem působil jaksi zbrkle a neplynule. Na druhou stanu buďme rádi, že autorka povídku dokončila. Kolik jiných povídek se konce nedočká.”