Harry Potter: Let me inside... - Severus Snape/everybody SLASH & CRACK

  • Autor: gobuss
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: Severus Snape / všichni
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Všichni chtějí Severuse Snapea .... , ale ne všichni ho mohou dostat.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

jesssnape:
“ááá...”
Amarilli:
“Toto je jednoducho jedno úžasné nezabudnuteľné video... špeciálne kvôli tomuto fanvidu som si dala tú prácu a stiahla som si tú pesničku :D :D Best best best :D :D :D A záver... "And who is the winner?" :D :D”
Ostravanka:
“q”
Sargo:
“Skvělý :-D :-D”
Casiopea:
“Ach. Můj. Bože!!! :D Poprvé jsem zavyla už po pěti vteřinách a to, co ze mě lezlo potom, muselo sousedům připadat jako záchvat padoucnice křížený s vražděným psem. :D To bylo dokonalý! Uáááááá! :D”
Lanevra:
“Nadhazuji otázku k zamyšlení; jak může někdo sexuálně toužit po skutečném Snapeovi? Mastné vlasy, velký frňák, kostnaté ruce, pichlavé oči a pravděpodobně smrad z lektvarů táhnoucí se za ním chodbou.... Jó, u Alana chápu, toho bych taky oslintala, ale Snape...? :-D :-D :-D Vždycky jsem si říkala že na parodii je video až neskutečně precizně udělané.”
Benny:
“Jak se zdá celé Bradavice maji mokré sny o Snapovi.Povedené.//Lanevra:Představ si, že znáš někoho x let, znáš jeho přednosti i chyby.Přirovnala bych to ke stockholmskému syndromu.Taky jsem začala chodit s kámošem po 8letech.A krasavec to taky nebyl.//Nezapomínej,že nasnesitelní parchanti jsou pro některé dívky(a nejen dívky)hodně přitažliví.I když já bych byla jako Neville(většinu hodiny na podlaze v mdlobách)”
Memorin:
“má to prostě grády”
Mrmla:
“...”
René.K.:
“Tak teď už konečně napíšu komentář pod správný odkaz... Takže. Brumbál sdělí studentům překvapivou informaci o Snapeovi a nikoho v Bradavicích to nenechá chladným... A já se pro změnu směju jako blázen :D Vím, že toto video má možná i nějaké mouchy, ale znám ho už dost dlouho a je to prostě taková ta srdcovka a tutovka, co mi vždycky zvedne náladu.”
Sectumsempra:
“videa moc neprozivam, ale tohle me fakt dostalo :D:D”
Akkarra:
“No ne - opravdu je to sranda :)”
SaraPolanska:
“Moje neoblíbenější video už nějaký ten rok. Vůbec mě nenapadlo ho sem dát a jsem ráda, že to někdo udělal za mě. :-D Tohle video mě natolik inspirovalo, že jsem musela jít a sepsat na něj parodii. Baví mě tenhle typ humoru. :-)”
belldandy:
“Dokud jsem nenašla tohle video, nevěděla jsem že Gobuss dělí i crack. Myslela , že se specializuje jen na darkfic a videa ... dělá crack a není to tak špatné.”