Špatné na tolika úrovních

  • Autor: Barbarella
  • Překladatel: Rocia Mixan
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: SS/HP, Ron
  • Rating: 18 +
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Shrnutí: Ron viděl víc než by měl... Přídatná povídka k "The Boy Who Lived A Bit". Tak trochu PWP.
  • Klíčová slova: PWP, Snarry, Šmírák Ron

Hodnocení čtenářů:

shadow:
“:D”
Gartepka:
“dobře napsáno, Ron pobavil... ale prostě to není ono...”
jesssnape:
“já tu 4 prostě dát musím! =)”
kami:
“A ja si to predsa prečítam.”
Sargo:
“Na někoho, koho nebaví pwp, jsem se bavila výtečně. :-D”
Potkanice:
“Pobavilo”
Fleur Tera:
“chudák Ron :)”
Mrmla:
“,,”
Benny:
“Takový sex je popsán skoro v každé druhé povidce, takže za 2.Ale Ronovy "hluboké" myšlenky mně bavily.Budu hodná a za 3”
Adelaine:
“Bylo to dobré, hezký Ronův pohled, ale nějak zvlášť mě to nezaujalo. Trochu mi vadila i kopa sprostých slov.”
mim:
“***”
Sectumsempra:
“cetla jsem uz nekolikrat a porad to neztraci sve kouzlo:)”
Akkarra:
“Ronovy myšlenkové pochody mě tedy skutečně dostávaly. :) A naprosto věřím tomu, že přesně tohle by se mu honilo hlavou, kdyby ty dva spolu takhle viděl. ;) Je to sice povídka při nejlepším průměrná, ale já si naprosto iracionálně nemůžu pomoct...”
Velká_koule_chaosu:
“Moc mě to tedy nezaujalo. Dobrá kvalita psaní, ale to je asi tak všechno... 2-3*”
belldandy:
“Ronovo POV. Ron je nedobrovolným (?) svědkem toho, jak se vyvinul vztah Harryho a Severuse Snapea. Jak se s tím má teď vyrovnat? - Přídatná povídka k The Boy Who Lived A Bit. Tohle se mi zalíbilo tak, že mám teď hroznou chuť přečíst i zbytek příběhu. Do pr ...”