If You Are Prepared I: The Truth about Harry

  • Autor: Cybele
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: SS/HP
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Tady nemohu jinak, než naprostou souhlasit s bellandy.”
Cora:
“*”
Desire:
“.”
Adelaine:
“Téma nic moc, Severus hodně mimo, ale bylo to zatraceně vtipný a přitom to mělo příběh.”
Lanevra:
“....”
Casiopea:
“Abys věděla, Belldandy, že jsem nekecala, tak jsem to vážně dala. A veliká spokojenost! Ich forma, přítomný čas a Severus sice OOC, but I don´t care. :D Je úžasnej! Moc mi sedl jeho smysl pro humor. Těším se na pokračování. Takže - vidím to nadějně. ;) Díky za tip.”
Sectumsempra:
“co dodat? ze zacatku chvili trva, nez se to rozjede, ale dal povidka kapla do noty memu ponekud ujetemu smyslu pro humor... udelam si kafe a hned se vrhnu na dalsi cast:)”
mariaa:
“.”
Mandragora:
“...”
belldandy:
“Série bych nejraději hodnotila dohromady. A kdybych měla If you are prepared hodnotit jako celek moc o tom nepřemýšlím a dám za pět. Ale situace mě nutí hodnotit úvodní část zvlášť a já tak nemohu nepomyslet na to, že zápletka, při které Severus Snape odvede o prázdninách Harryho od Dursleyových, díky čemuž se s ním sblíží, i Harry trpící nespavostí a bloudící v noci po Bradavicích, je pro mě trochu ošumnělé klišé. (Ovšem tahle fikce je už stará pár let a třeba to tehdy tak nepůsobilo.) Nejsilnější moment téhle první části přijde na konci, když se zjeví pravda o Harrym, která pak visí nad dějem následujících dvou částí jak Damoklův meč. A taky se mi líbí ta hra na poker face, co spolu Snape a Harry hrají a která skvěle zdůvodňuje, proč už Harryho později nevytačí, cokoli co Severus Snape řekne.”