Půlnoční duel

  • Autor: Mats Christiana
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Marcus Flint/Oliver Wood
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Navazuje na Nečekaná návštěva. Marcus Flint přiměje Wooda ke schůzce ve sklepení.
  • Klíčová slova: Flint/Wood, PWP

Hodnocení čtenářů:

Adelaine:
“Viz Nečekaná návštěva”
jesssnape:
“...”
kami:
“Bolo to fajn, ale dlhodobý dojem to vo mne nevyvolalo.”
René.K.:
“Tak tohle bylo rozhodně lepší než první díl. Většina nešvarů prvního dílu se tady neobjevila. Taky tomu prospělo to "laškování" na začátku, které mě jako čtenáře patřičně navnadilo (což je podle mě lepší než v prvním dílu, kde se šlo na věc prakticky hned). Dvě věci mi ovšem zabránily v tom, abych dal vyšší hodnocení. A to zaprvé příliš detailně popsaný kdejaký polibek, ovšem málo detailního popisu sexu samotného, jelikož u PWP požaduji opravdu všemožné sex. detaily. Zadruhé, reálnost. V prvním díle mi chyběl nějaký charakter postav - toho jsem se zde nabažil, charaktery postav docela hezky vykrystalizovaly. Ovšem nebyl jsem moc spokojen se scénou análního sexu. Byla sice vzrušující, ale hodně nereálná :)”
Sectumsempra:
“jeste lepsi, nez prvni cast:)”
Mrmla:
“..”
Benny:
“Nádhera...takhle vypadá kvalitní pwp:)”
sandymathews:
“:)”
te.ss.sa:
“pokračování je stejně dobré jako první kapitola. to znamená nadstandartní kvalita.”
Akkarra:
“Flint se rozhodne vrátit Oliverovi jeho hůlku, ale jak ten správně tuší, rozhodně to nebude zadarmo... ;)”