Všetko to začalo návštevou Gringottbanky

  • Autor: jadedragon36
  • Překladatel: Weronika, Black
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Harry Potter, Severus Snape a další
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2012-06-03
  • Počet kapitol: 22
  • Shrnutí: Voldemort je mŕtvy, Harry nakoniec absolvoval Rokfort a je pripravený žiť svoj život ale jeho svet sa prevrátil na ruby, keď si uvedomil, že z jeho priateľov sa stali nepriatelia a nepriatelia priateľmi; ten, koho miloval nenávidí, ten, koho nenávidel miluje; chudobný sa stane bohatým; ten, komu najviac veril bol tým kto mu najviac ublížil. Objaví sa nový Temný pán a ukazuje sa, že je to pradávne zlo. A všetko sa to začalo návštevou Gringottbanky. HP/SS, DM/HG, NL/LL. Alternativní překlad do češtiny od Fruska46 (zatím také nedokončený, ale probíhající i v roce 2021): https://www.wattpad.com/802265393
  • Klíčová slova: po válce, Snape žije, Fred žije, mocný Harry

Hodnocení čtenářů:

Adelaine:
“Heh, co k tomu říct. Postavy strašně OOC, a od určité chvíle jsem jim nevěřila ani slovo, ani pohyb, oči jsem protočila nad textem tolikrát, až mám z toho tik, přesto jsem četla dál. Začátek vypadal zajímavě, netradičně a originálně i se mi líbil, přes mou averzi ke zlýmu Brumbálovi (možná proto, že si postav jsou tak nepodobné a Brumbál mrtvý, tak mi to ani nevadilo tolik). Nepřekonatelné to ale začlo být až po čase - nepřekonatelný nejlepčejší Harry, sladký, nejistý, submisivní Severus. Navíc přestože to má 60 kapitol, každý problém se vyřeší do pěti minut od jeho vzniku. Styl samotné autorky je strašný, ale překlad to značně vylepšuje. Půl bod za originalitu (kdyby to záviselo jen na začátku, bylo by to víc) a bod za překlad. Belldandy, o nic jsi nepřišla. Myslím, že začátek je nejlepší.”
Sectumsempra:
“kdyz se odkaz objevi na daily-slash blogu, tak si rikate: jo, super, kapitolovka se snapeem, kterou neznam, to bude cool... a co vas ceka jako odmena za vase nadseni? totalni po*er (to vynechany pismenko je S) manipulace a zlociny, ze kterych by se po*ral i sherlock, naprosto nepremozitelnej padnete-z-nej-na-prdel potter, severus snape jako submisivni cubka a jako bonus dvanact tisic, pet set osmdesat tri a dve petiny (domacich) skritku s podobne znejicimi jmeny, takze po tech dvaadvaceti zverejnenych kapitolach mate absolutni bordel v tom, kterej je kterej... pul bodu davam za snapeovu skritku (puvodne jsem chtela dat jeden cely, ale uz zase nevim, jak se jmenuje... nejak na M... nebo to byla ta na E?) a pul bodu za zakladatele. a jeste jedna vec - u nekolika kapitol byla autorka asi osvicena shury, kazdopadne drtiva vetsina je psana cernym/modrym pismem na tmave modrym pozadi, takze se to jeste ke vsemu strasne dobre cte... belldandy: myslim, ze si zatim o nic neprisla (ja si hodlam precist uz jen posledni kapitolu :D)”
belldandy:
“Stydím se, ale asi nedám. Pro mne je ta zápletka, v níž je Brumbál nejen machinátor, ale také finanční podvodník a spousta lidí zapletá v něčem, co by šlo označit za podvod století, těžko překousnutelná. Poraďte, je tam později něco tak božího, proco to má cenu číst? Dala jsem to jen do šesté kapitoly.”
kripolik:
“zní to hodně zajímavě :)”
ranchan:
“je to zajímavá povídka, dobře napsaná... sem tam to má menší mouchy jinak seto dobře čte... pohodová povídka.”
te.ss.sa:
“vtipná, zajímavá pohodová povídka”