Harry&Draco | My Sweet Prince

  • Autor: volchiha
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Drarry angst fanvideo
  • Klíčová slova: fanvid, fanvideo

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“...”
Ostravanka:
“q”
Benny:
“Bell mi tohle video doporučovala, stydím se, že jsem si ho pustila až dnes:)Hudba tvoří větší část výsledné známky(jsem hudební maniak-napříč žánry)A vždy mne dokáže vytočit debilní cajďák od Celine Dion..tady teskne kvučí Brian Molko z Placebo(mám je spojené s Buffy-milá vzpomínka)Dále rozhoduje o známce kvalita;jasně tady to bylo myšleno úmyslně-bez námitek.A příběh samotný..miluji dominantního Draca a takové ff by se na Drarry psát měly.Romantiku bych odsunula a chtěla bych Drarry ze kterého mne zamrazí.Možná v budoucnu?:D”
Lanevra:
“Ale dobře, dám pět, ač nemám ten pár ráda. Je to pěkně zpracované video, pár v něm snesu a mám ho i v oblíbených.”
ZJTrane:
“Zbožňujem Briana Molka a taktiež Draca Malfoya. Trochu ma rušilo to rušenie na konci videa ale inak je nádherné.”
Velká_koule_chaosu:
“4* - má to skvělou atmosféru”
Crystal:
“Skvělé :D”
belldandy:
“Až doposud moje nejoblíbenější drarry fanvideo a zároveň moje nejoblíbenější drarry, pravda v drarry moc nejedu. Já miluji tyhle černobílý videa s naschvál rozřeseným obrazem, tam se lescos schová a dává to prostor fantazii :). A je to angst. Jestli znáte drarry povídku s podobnou atmosférou hned mi ji doporučte. Třeba v tom jet začnu.”