Ostrov zázraků

  • Autor: angie77
  • Fandom: Multifandom
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape, Hermiona, Ginny, Gregory House, Alison Cameronová, Lisa Cuddyová, Doyle, Bodie, Cowley, Hawkey Pierce, B.J.Hunnicutt a Margaret Hulihenová
  • Rating: pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 110
  • Shrnutí: Hrdinové této povídky se ocitnou na záhadném ostrově. Pocházejí z různých dob a společně musí čelit překážkám, které jim do cesty staví tajemný hybatel alias Dumby. Dostanou se vůbec někdy z ostrova?
  • Klíčová slova: crossover HP x Dr. House x M*A*S*H x Profesionálové

Hodnocení čtenářů:

terkacarodejka:
“davam celkem rada 4/5”
Aswalka82:
“--”
Lanevra:
“Na parodii trochu dlouhé, ne...?”
Richenza:
“Velmi vydařená parodie, která je parodií cíleně. A přesto tam jsou i dramatické, dokonce i romantické momenty. Vše je dobře vyváženo. Přirovnala bych to k šílené jízdě, kde nevěříte vlastním očím, ale nemůžete se odtrhnout. Všechny postavy jsou navíc naprosto přesné. REaguji ještě na Lanevru: Asi parodie není to nejpřesnější slovo, vlastně jsem ho zvolila jen z nouze. Příběh je velmi lehký, vtipný a čtivý. Humor ale není degradující ani k postavám ani k žánru. Mimochodem, nemyslím si, že parodie nemůže být dlouhá, nicméně toto je svébytné dílko, které opravdu potěší. Rozhodně doporučuji.”
Slythoryn:
“Crossovery mám ráda, i když jsem nenarazila na hodně těch, které by se daly číst. Tady jsem polovinu postav neznala, ale po pár kapitolách jsem se v nich začala orientovat, protože za tenhle zážitek zaplatím klidně i více než párem minut na Googlu. Příběh mě natolik vtáhl, že jsem se od něj nemohla odpoutat. Za tenhle počin tleskám :)”
Sargo:
“Autorka si ukousla vetsi sousto, nez muze zvladnout. Ale kdyz ono je to tak ctive... :-D // Dočteno. Ani tentokrát nevím, co si o tom myslet. Na jednu stranu mě to bavilo, na druhou některé věci rozčilovaly; a určité charaktery přímo popouzely. Je to místy hodně naivní a ta dětinská fascinace alkoholem... Ale určitě stojí za to nakouknout. :-)”
Sectumsempra:
“...”
Luna Snape:
“crossvery většinou nejsou můj šálek čaje, ale tahle povídka mně velmi chytla, protože se v ní vyskytuje několik mých oblýbených postav...povídka zdárně zakončena se dvěma odlišnými konci, oba mají určitě co do sebe...autorka si dala opravdu práci skvělá povídka”