When A Lioness Fights

  • Autor: kayly silverstorm
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: takřka všechny známé....
  • Rating: M
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 80
  • Shrnutí: Hermione Granger, master spy, and Severus Snape, spymaster to the Order. An unlikely partnership, forged to defeat the Dark Lord on his own ground. But to do so, they must confront their own darkness within. Spying, torture, angst and love. AU after fifth
  • Klíčová slova: špionáž

Hodnocení čtenářů:

Tintinka:
“Výborný příběh. Dramatické a naprosto AU... a dobrý konec.”
SinamLlumi:
“Ano, je to dětská knížka, ale ona i ta naivita by měla mít své meze. Kdo si vzpomene, jak Brumbál vytíral podlahu s každým, kdo mu kdy zkřížil plány, bude mu jasné, že již sám úvod je, jak my říkáme, “epic fail”. Nemluvě o tom, že její akce sice byla depresivně IC, nepochybuju, že Hermiona je dostatečně blbá a arogantní, aby něco takového udělala, leč v reálu by to proběhlo zhruba takto: Hermiona: “Jsem sice pubertální mudlovská šmejdka a mám dlouhou historii opozice proti všemu, o co vaše organizace usiluje, ale prostě jsem změnila názor a –“ // Náhodný Smrtijed ve vrátnici: “Legilimens! Crucio, crucio, crucio....” // No a vod tý doby jí se ženou každej rok nosíme na hrob takovej malej věneček. .... O reakci (a celkově chování) Brumbála, Snapea, Malfoye etc. nemluvě. Jako né, ta “jednoduchost” tady opravdu fackuje a nedá se to číst. No a jelikož autorce je 30 let (!), neomlouvá ji nic a šupity do odpadu. S.L.”
zmije:
“Z prologu: Hermiona k Brumbálovi: "Chtěla jsem vás informovat, že jsem se přidala ke Smrtijedům. Abych získala Voldemortovu důvěru, prozradila jsem mu, že Snape v uplynulých letech pracoval jako dvojitý agent. Proto by nebylo moudré nechat ho zúčastnit se dalšího setkání, jestliže má zůstat naživu. Jakékoliv informace, které získám, vám budu neprodleně hlásit, ale žádám, aby má identita jako vyzvědače zůstala utajena." Od epilogu s názvem "O devatenáct let později" jsem čekala naprostou nudu, ale je překvapivě dobrý.”