V údolí dračích ruží

  • Autor: Testralka(Tesska)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Harry, Severus, Minerva, Draco, Neville...
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: Harry a Severus se před lety rozešli a Minervu už nebaví dívat se jak se Severus trápí proto ho pošle pro stádo testrálů na testrálí farmu, kterou shodou okolností vlastní Harry a kde s pár dalšími lidmi, které by jste zde určitě nehledali žije jako kovboj. Dají se ti dva znovu dohromady? Vedlejší pár Neville/Draco. Webarchiv: https://web.archive.org/web/20230316110301/https://media0.wgz.cz/files/media0:5150bb099e89a.pdf.upl/Vudr.pdf
  • Klíčová slova: Manipulativní Minerva, Snarry, slash, sex

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Nemůžu si pomoct, ale toto už je za mě AU. Jedná se sice o poválečnou fanfikci vycházející z událostí HP, ale je to už tak moc jiné prostředí, včetně povah postav, až to člověku skoro připadá, jako by to s HP nemělo nic společného. Dokonce když se tam objeví nějaké to kouzlo, připadá mi to až nepatřičné. Každopádně by mi to nevadilo, je to celkem osvěžující. Co už mi ale vadí, je postava Severuse, který je kompletně OOC, ze starého dobrého Snapea tam není prakticky vůbec nic. Když se obleče do kovbojského oblečení a jde se prohánět na koni, to už je úplně šílený. Jak tedy takovou věc hodnotit? Těžko. Po prvním přečtení mi to utkvělo v hlavě na tolik, že jsem si to po pár měsících přečetla znovu. Co mi utkvělo nejvíc a líbilo se mi i na podruhé je, že Harry a Severus kolem sebe nekroužili příliš dlouho a rovnou si vyjasnili, jak to mezi nimi bude. Teď už to zase nějaký ten pátek je a pořád si to dobře pamatuji, ale během čtení to místy působí příliš amatérsky je to taková romantika, že i pro milovníka sladkého jako jsem já, to bylo přeslazené až až. Dám tedy spíše 3. Možná se k tomu někdy zase vrátím a hodnocení zvednu.”
Ebibis:
“...”
Cora:
“+”
Extasy:
“Jsem spokojená. Vydržela jsem do čtyř do rána, abych povídku dočetla. Námět neotřelý, líbilo se mi, že se to neodehrávalo striktně v kulisách originálu, ani OOC postavy mi nevadily. Miluju romantiku, vždy si při ní skvěle odpočinu a tohle mi prostě sedlo. Už mám od Tess rozečtenou další povídku a opět se skvěle bavím.”
lia:
“né úplně můj šálek čaje”
Lucie:
“Na můj vkus málo děje a málo rozpracovaný příběh. Ale jako oddechovka dobré.”
Ostravanka:
“q”
l.terka:
“:)”
KalamityJane:
“To bylo tak hezký. Nemám ráda western, ale tohle byla tak neobvyklá směska, že se mi to dostalo pod kůži.”
Trinyx01:
“dobrá, ale..”
jesssnape:
“Toto je asi má nejoblíbenější povídka od Tess... Minerva je naprosto kouzelná a pár Draco/Neville miluji stejně jako Severuse a Harryho =)”
Fleur Tera:
“nebolo to zlé”
Adelaine:
“Je to podivně smíchaný svět HP s kovbojema. Tesska píše hodně romantické příběhy, což jak zjišťuji, není úplně můj šálek čaje. Nicméně pokud máte rádi romantiku, lásku přenášející hory a trvající věčnost, věřím, že si to užijete.”
kripolik:
“krásná povídka zasazená do krásného prostředí :)”
Mrmla:
“...”
Akkarra:
“Povídka to není špatná, ale nemá to s HP nic společného - kromě jmen postav. Jako originálka by mi to sedělo víc. Takhle je to pro mě jenom jakási žánrová slátanina. Horší 3.”
Nerla:
“Je to dobrá dvojka, průměr, ke kterému se nebudu vracet. Moc se mi líbil motiv farmy, ale bylo toho hodně, co se mi nelíbilo - Snapeův charakter, absolutně zbytečná a nevyužitá postava jediného záporáka, fakt, že se epilogem nazývá kapitola, bez které by to vůbec nedávalo smysl... Ten příběh je moc obyčejný, nehledě na to, že i já mám problémy s vírou ve věčnou, byť nenaplněnou lásku.”
belldandy:
“Jsem cynická mrcha a nevěřím na lásku za hrob a věrnost trvající 10 let. Taky mě vždycky trochu irituje, když se množství gayů v příběhu pohybuje nad 10%, ale ... po té, co jsem nějak prošla první kapitolou a přijala zápletku, jsem si tuhle fikci začala hodně užívat. Líbil se mi tam motiv omezeného času ... třebaže jsem (samozřejmě) od začátku věřila, že dohoda bude porušena. :) A líbil se mi střízlivý tón, ve kterém se celý příběh nese. Nu jasně, je to "jen" taková ta "romantika" (jak já nenávidím používání toho slova v tomto smyslu!), ale já u ní jihla, jak se sluší. :) Je to má nejoblíbenější věc od Tessky, mám ovšem načtené jen její snarry. Prostě bych se chovala neuctivě k těm příjemným dvěma dnům, co jsem nad touto fikcí strávila, kdybych jí dala horší hodnocení.”
Velká_koule_chaosu:
“Čteno několikrát, hezká povídka.”
keishatko:
“na diely som striehla ako sup na mršinu...toto bolo krásne :)”
Sectumsempra:
“pekne (nevim, proc jsem si nekolikrat vzpomnela na zkrocenou horu :).”
patolozka:
“Už jen představa světa HP promíchaná s americkým westernem a ještě k tomu příběh party chlapců a jednoho sarkastického profesora. Skvěle jsem se bavila a s napětím očekávala nové kapitoly. Tess nikdy nezklame!”
te.ss.sa:
“skvělá povídka”
mariaa:
“Nic pro mě...”
ZJTrane:
“Veľmi pekná poviedka. Páčilo sa mi aj to prostredie v ktorom sa odohráva dej.”
Luna Snape:
“prostředí, ve kterém se povídka odehrává je velmi netradiční...skvělý nápad...nejvíc mně pobavil v epilogu Minervin oslavný tanec na počest jejího úspěšného intrikaření”