Resistance

  • Autor: Cory
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: …„A o tom vlastně měla celá povídka být - o zakázané lásce, obrácení se proti svým přátelům, útěku od světa, který Harry i Severus milovali, to silné pouto, které je k sobě vázalo, a které nemohl nikdo jakoukoli mocí narušit. Ano, o tom to mělo být.“ … Odkaz ke szažení: https://ulozto.cz/file/t7V7adGs/resistance-doc
  • Klíčová slova: Snarry, Darkfic

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“Napsaná je tahle povídka moc dobře. Kvůli ústřednímu tématu jsem ale selhala v pokusu být objektivní. To, že by kouzelnická společnost mohla zatracovat a stíhat homosexuální lásku až TAK fanaticky, přijmout prostě nemůžu a nechci. Vím, že to byl účel, vím, že ff čteme právě proto, že se v nich může stát naprosto cokoliv, ale ta představa štvané zvěře a zmařených životů pro takovou prkotinu... brrr. Znovu už nepřečtu, na to jsem měla během čtení moc velký vztek.”
Akkarra:
“Souhlasím s Kalamity - tohle mi taky nesedělo.”
KalamityJane:
“No... Na mě to nějak nefungovalo. Nedokážu pochopit Harryho touhu zbavit svět voldemorta, když ví, že pokud bude chtít být šťastný, ten svět ho bude chtít zabít. To prostě nedává smysl. Smysl dávalo, že se chce Harry obětovat pro svět, ve kterém konečně zapadl, kde byl konečně normální. Tady ale naopak zapadá jen do mudlovského světa, a přesto bojuje za kouzelnický a to mi hrozně vadilo a zkazilo dojem z celé povídky, která jinak vlastně nebyla špatná. A žádná pomsta? Harry ví že vrah jeho partnera si jen tak běhá po svobodě a nic s tím neudělá?”
Usmevava_Barush:
“...”
Ostravanka:
“q”
Benny:
“Tohle je na mně tak depresivní, že uvažuji kde mám vlastně nějakou žiletku...přesto to zcela dokonalé není(neptejte se co mi na tom vadí, sama nevím)A Muse, které miluji si k tomu nepustím.Nerada bych to měla spojené s depresi.Vracet se k ní nebudu.”
Amarilli:
“Krásne melancholické... psychologické dielo, ktoré vás položí na lopatky... zvlášť, ak si k nemu pustíte aj album od Muse: Resistence... Zanechalo to vo mne hlboký dojem...”
T_nule:
“Smutné, ale nádherné dílo!”
Adelaine:
“Hodně, hodně mi vadila úvodní/závěrečná věta z Moulin Rouge, ale krom toho jsem z díla nadšená.”
Fleur Tera:
“neskutočné... zrejme sa k tomu už nikdy nevrátim, ale je to veľmi silné a emotívne...”
Mrmla:
“....”
mariaa:
“...”
belldandy:
“Vynikající darkfic. Hodně originální, hodně temné a hodně emocemi nabité. Dovolím si strhnout bodík za to, že mi postavy přišly chvílemi autorkou uměle manipulované k tomu, aby dělaly, co dělaly (platí zejména pro Rona, ale i Hermionu a Severuse). Pravidla čarodějnické společnosti mi tu přišla uměle vyhrocená - nu, ale to byla součást zadání. Příběh o tom, co by se mohlo stát, kdyby čarodějnická společnost homosexualitu pronásledovala ... Kdybych v tuto chvíli sestavovala svůj žebříček nejlepších českých snarry fikcí, tahle by tam prostě musela být, i když přesným umístěním si nejsem, jistá. PS: K tomuhle bude ovšem vážně těžké se vracet ! :)”
ranchan:
“krásně napsané... brečela jsem snad celou dobu co jsem to četla... je to opravdu nádherná povídka, ale tak smutná... nevím jestli dokážu si ji znovu přečíst”
patolozka:
“Je to jako Moulin Rouge - ten film jsem si zamilovala, ale budu si hodně dlouho rozmýšlet, jestli si ho pustím znovu... Příběh je čtivý, poutavý, ale pro mne příliš smutný...”
Sectumsempra:
“originalni, krasny, uchvatny, nemam slov...perfektni”
Sargo:
“xxx”
k.y.t.k.a:
“rozečteno”
kripolik:
“...”
assez:
“Dobré autory čte asi ze zásady málo lidí.”