Vždy som chcel len teba

  • Autor: Testralka(Tesska)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Severus, Harry, Minerva, Neville, Marcus Flint, Duncan Zabini...
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 30
  • Shrnutí: Autorka: Tess/ Tesska/ Testrálka. Shrnutí: Harry začal učiť v Rokforte, keď si to s vysnívanou kariérou aurora rozmyslel. Strašia ho staré prízraky v podobe bývalého profesora elixírov. Zdá sa, že si konečne vstúpil do svedomia a teraz oľutoval všetko, čo proti nemu kedy mal. Vrátane vraždy Dumbledora. - Podarí sa mu získať Snapovo odpustenie? Dozvie sa od svojho profesora - čo by Snape nepovedal normálne ani živej duši - že mu Potter zrazu a z celkom nevysvetliteľnej príčiny nie je ľahostajný? Webarchiv: https://web.archive.org/web/20230316101524/https://media1.wgz.cz/files/media1:5640fc47e1d75.pdf.upl/V%C5%BEdy%20Copy.pdf
  • Klíčová slova: sex

Hodnocení čtenářů:

Extasy:
“...”
Lucie:
“...”
l.terka:
“:)”
Trinyx01:
“...”
jesssnape:
“Miluji vše, co Tess napíše! =) Znám její povídky snad už nazpaměť, přesto si je do budoucna plánuji ještě několikrát přečíst =))”
Benny:
“Předně Tess a jeji povidky miluji, a i když tahle povidka ma malé mušky, dám za 4.A určitě si ji přečtu ještě mnohokrát.”
Casiopea:
“Příjemný příběh na deštivé dny. Občas sice příliš diabeticky náročný, ale člověk sem tam trochu toho cukru potřebuje. :)”
kripolik:
“..”
Akkarra:
“Prostě červená knihovna - se vší nablblostí, naivitou a přeslazeností. A ačkoli mi tohle přijde ještě o stupeň stupidnější než jiné povídky tohoto druhu - to kvůli těm dopisy drápajícím "amorkám" a následnému Snapeovu nápadu jak se zbavit dalšího obtížného drápala (nápad jak z fotorománu) - sranda to byla. :)”
Mrmla:
“...”
Adelaine:
“Povídka velmi pěkná, zvlášť začátek se mi líbil a to včetně charakterů a všeho. Ovšem poslední třetina už na mě byla moc sladká a i Severus začal být trochu patetický… Ale chytla mě.”
delatrix:
“xxx”
Velká_koule_chaosu:
“Nevím... Vlastně strašná povídka do které jsem se ovšem začetla a už nemohla přestat(a celou bobu jsem si říkala, proč jí vlastně čtu). Povídka napsaná celkem slušně, líbí se mi, že každá postava má svůj prostor a čtenář tak všechny postavu skvěle pozná,... naopak mi vadily kapitoly které končily v tom nejlepším a když čtenář rychle spěchal na další, abyse dočetl jak to teda dopadne, nenajde to co chce... Prostě mi přijde, že ty nejlepší scény(snad i schválně) autorka prostě utnula a pouze pár slovy okecala v nové kapitole. Charakter postav se mi líbil velice, dokonce i Secerus,... nebyl zde nijak přeslazený a přesto vyjádřil své city, pouze konec mě zklamal, myslím že povídka by vypadala líp(a hlavně Sevík) kdyby od něj slova "miluji tě" prostě nezazněli.... Po celou bodu byl totiž Severus uzavřený co se týče citů a přesto vše bylo jak má být a toto vše jaksi převrátilo a prostě si mi to tam nehodilo. No opravdu nevím jak hodnotit. Hodně pro a hodně proti... nechci dát 3, ale ani 4. No dám 4(ale svrbí mě ruka :D), protože mám neblahý pocit, že se k této povídce ještě vrátím... Je strašná až je skvělá...”
Sectumsempra:
“....”
keishatko:
“táto poviedka sa mi zapísala do pamäte...zbožňujem pár Harry a Severus..oni sú tak krásny”
Fleur Tera:
“dočítala som. Bez väčšieho nadšenia, ale niektoré situácie sa mi páčili. Sklamal ma však ten poslabší sloh a gramatika...”
belldandy:
“Severus je dobře vystižený, to je fakt vzácnost, příběh v sobě má takový lehký společenský humor a to je plus. Zkrátka se to povedlo a co by jeden chtěl taky víc. Z nějakého důvodu mi tam ale to něco navíc chybělo. Něco, proč by pro mne byla povídka nezapomenutelná. Stejně ji ale považuji v rámci "československých" :) FF za nadprůměr”
mariaa:
“...”
Luna Snape:
“moc pěkná povídka plná zvratů, ale se šťastným koncem”