Kráska a Smrtijed

  • Autor: Nerla, Mae
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Vanja Grishamová; Lucius Malfoy, Draco Malfoy, Albus Brumbál, Harry Potter, Kingsley Pastorek, Voldemort
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 139
  • Shrnutí: První část se zabývá následky jisté nehody - za vším je Voldemort, jak jinak! - která naše hrdiny přiměje sdílet osud poutníků knihovnou rodiny Grishamů, v rolích, které jim knihy přidělí. Smrtijed a jeho oběť, nyní závislí jeden na druhém. To je nadšení! V části druhé si vyřizují Kladní Hrdinové účty s Padouchy - Voldemorta je třeba zničit, pokud možno zcela novým způsobem. Za každého z hrdinů píše jedna z autorek: Severuse Snapea si vzala na starosti Mae, studentky Vanji Grishamové se ujala Nerla.
  • Klíčová slova: válka, po válce, putování, knihy, Bradavice, havran

Hodnocení čtenářů:

Pogroma:
“top”
Ostravanka:
“q”
tina:
“...”
GwenLoguir:
“viem, že som to začala čítať... ale ani netuším, kde som vtedy dávno skončila... takže keď si nájdem čas... a chuť... pretože mi to chvíľami liezlo krkom, aj keď som od toho neodtrhla, kým som neprišla na koniec...”
Mandelinka:
“Edit: Po dlouhé pauze byla povídka dopsána. Konec se mi líbil nesmírně. Je to jedna z mých prvních fanfiction a stále ji mám ráda. :-) /// První část je nejskvělejší a další dvě jenom výtečné :-) Vztah mezi hrdiny se nevyvíjí zrovna běžným způsobem, klišé jsou decentní a servírovaná s humorem a nadsázkou. Vážné části se střídají s humornými, vše velmi čtivé, dobře napsané a chytlavé. Způsob psaní těchto autorek mi velice "sednul", i když nechci vzbuzovat přehnaná očekávání - není to úplně klasicky srdceryvně pojaté ff, jsou tam slabší místa a rozpačitější rozjezd. Zjistila jsem, že k některým částem jsem se musela několikrát vrátit.”