Ako každý mesiac zabudnúť na Grangerovú

  • Autor: Lucyferia
  • Překladatel: Kapi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová, Severus Snape, Draco Malfoy
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: Severusa Snapa zasiahla v poslednej bitke neznáma kliatba a nik ju nedokáže ani po dvoch rokoch prelomiť. Hermiona a jej priatelia sú odhodlaní profesorovi elixírov pomôcť, ale budú nakoniec úspešní?
  • Klíčová slova: HG/SS, ztráta paměti, amnézie

Hodnocení čtenářů:

leporelo:
“Ach jajajaj...preco musia slubne namety tak casto skoncit pochovane absolutne katastrofalnym spracovanim...Hermiona a Draco i Severus sa tu spravaju ako schizofrenici s minimalne roztrojenymi osobnostami...a proste cely styl, jazyk...zle...zle...zle...uff skoro som to nedocitala”
Lumos:
“Vypadá to opravdu hezky, třeba si to jednou přečtu. :)”
Rebeka:
“Zacatek slibny, ale potom je to naprosta slatanina a blbost....”
Lutadora:
“krása”
belldandy:
“-”
niktoska:
“krátke, jednoduché, na spríjemnenie večera, dobrý námet”
Sargo:
“Bozinku. :-D”
Luna Snape:
“zajímavá povídka”
Mandelinka:
“Červená knihovna. :-)”
kripolik:
“možná”
GwenLoguir:
“nie zlá, ale veľmi jednoduchá poviedka. UP. Beriem späť. Zlá. Draco a Sev značkujúci si územie... A dospelú sebestačnú Garangerovú ešte môže blbý žiarlivý Draco vydesiť? už nikdy nebudem robiť poriadok v denníku, aspoň nie v nižších hodnoteniach...”
Sectumsempra:
“:)”
Slythoryn:
“Rozhodně neobvyklé, ale velice milé dílko. Je to taková pohádka, že láska je všemocná čarodějka.”