Drobná paralela

  • Autor: Pooky
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 10
  • Shrnutí: Drobná paralela aneb tři ne tak docela obyčejné dny v boji proti Vy-víte-komu. - Voldemort je mrtvý, ale spolu s ním i většina Harryho přátel. A tak se Harry jednoho dne rozhodne jít za Siriusem a projde Obloukem na oboru záhad. Je to konec nebo naopak začátek?
  • Klíčová slova: HP/SS, Snarry, Sirius, paralela

Hodnocení čtenářů:

sarin:
“"..."”
LiviaCullen:
“Nemam moc rada cestovanie casom alebo dimenziami v poviedkac ale tuto som si orekbapivo velmi uzila ...”
Extasy:
“Bez těch dvou přidaných epilogů by to bylo ještě lepší. Opět nedotáhnutý potenciál povídky, která by si zasloužila mnoho kapitolové zpracování, protože autorka psát nepochybně umí, takže je to fakt škoda takový nápad nevypracovat podrobněji. Ale celkově to bylo fajn :)”
Amarilli:
“...”
Cora:
“To bylo prima. Tak si říkám, že je skoro až škoda téhle délky; zápletka byla dobrá, bylo by co rozvíjet. Epilogy bych tedy za sebe vynechala, ale celkově jsem si čtení užila.”
lia:
“velmi pěkná povídka. dobře se četla”
Lucie:
“Příjemná čtivá povídka, neotřelá zápletka.”
Mrmla:
“:-)”
Lanevra:
“...”
Benny:
“Slušný průměr”
Licona:
“Pekné, trochu depresívne, ale milé :) Škoda, že to nie je dlhšie...”
Casiopea:
“To bylo tak příjemný čtení! Proč to nemá padesát kapitol? :)”
Adelaine:
“Dobrý nápad, hezké zpracování. 3-4”
Akkarra:
“Nápad dobrý a zpracování ucházející, takže v podstatě tomuhle není moc co vytknout. Oceňuju hlavně to, že mezi Potterem a Snapem nešlo o tolik klišoidní ťuťu-ňuňu romantiku a ze Severuse se nestal zaláskovaný imbecil se srdíčky v očích a motýlky v bříšku. :)”
Fleur Tera:
“veľmi dobre spracované”
Gartepka:
“:)”
te.ss.sa:
“ráda si tuhle povídku občas přečtu znovu :D”
ranchan:
“dobrá povídka, podle mého názoru... taková pohodová, a i pěkně napsaná”
Luna Snape:
“trochu morbidní kapitola č. 5, ale jinak vcelku zajímavá povídka”
Nade:
“xxxxx”
mariaa:
“:)”
Sectumsempra:
“:)”
kripolik:
“vypadá to zajímavě asi si to přečtu :)”
Velká_koule_chaosu:
“5* - Co dodat, od Pooky se mi líbí všechno.”