Dovolená 3 aneb Bradavice opět dobývají svět

  • Autor: SaraPolanska
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: bradavičtí profesoři
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: Tak jste mě přemluvili a já, ač jsem původně nechtěla, dávám další sérii Dovolené, kterou prožívají (dost nedobrovolně) naši profesoři už po třetí. Snad Vám bude přinášet smích a radost.
  • Klíčová slova: parodie, humor

Hodnocení čtenářů:

LiviaCullen:
“iritujuce”
Rulie:
“Zasmála jsem se 2x z celých 9 kapitol, už to nemělo šťávu ... bylo to dokonce horší než předchozí kapitola. Neuvěřitelně mi tam vadila Minerva a chování některých profesorů a ač vím, že je to parodie, tak tohle už nebyl ani náznak humoru.”
Benny:
“Ehm..Merline, to je otřesné.Opravdu se snažím najít něco vtipného a originálního..Ano, jeden motiv se mi líbil, ale i ten vyšumněl.Staré vtipy, gagy a překvapení, natož smích nepřišel.Škoda.”
belldandy:
“Někoho, kdo to přečet, prosím, aby zvážil, zda tu nedošlo k chybě při zadávání? Sara Polanska a slash? To bych se tedy divila ... Ale koneckonců, protože jde o parodii úplně vylOučit si to netroufám. :) / Ha ... změna. Díky!”
Potkanice:
“super”
Mrmla:
“...”
Nerla:
“Bavila jsem se. V tomhle žánru nelze nezměnit charaktery postav, ale tady to není na škodu a zdejší Snape je skvělý. Přesně takový, jakého bych chtěla sledovat zpovzdálí, ale rozhodně bych se s ním nechtěla potkat. Líbilo.”
mariaa:
“...”
Akkarra:
“Nádhera.. :D Ze začátku se to až tak nezdálo, ale jakmile naši profesoři dorazili do Čech, tak to byla parádní jízda - odkaz na kapitolu pojednávající o Matějské pouti a především na pasáž s autíčky - se vším všudy. :D Hlavně Severus si to tentokrát užil... ;D”
Sectumsempra:
“velmi pekne, brecim smichy :D”
elulinek:
“Líbánky? Já ti říkala, že napsat i trojku je skvělé. Doufám, že půjdeš do čtyřky, protože jestli ne, tak ti říkám, že půjdeš. "Co had nedokončil, to dokončí šutr!" Žeru Tvoje parodie”
Mandelinka:
“První díl byl příliš dokonalý, než aby bylo moudré psát další. Ale třeba to bude příjemné překvapení :-)”
Pyriel:
“Takže dovolená potřetí, tentokrát společně se svatební cestou Lupina. Možná už to není tak břeskný humor, ale pořád je to milá zábava. A jak šťastný to má konec. Tedy, všichni jsou šťastní. No, snad až na Brumbála. Ale Brumbále - je to pro větší dobro…. 3, 5”