Hranice příčetnosti

  • Autor: Daioni
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Válka s Voldemortem skončila. Život by se měl vrátit do svých kolejí a ti, kteří přežili, s úsměvem na rtech vykročit do zapadajícího slunce vstříc své krásné nové budoucnosti. Severus Snape a Hermiona Grangerová - vy si snad dovedete představit ty dva jako reklamu na nekomplikovaný šťastný život?
  • Klíčová slova: po válce

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“..”
Pogroma:
“temné, hutné a naprosto uvěřitelné”
Usmevava_Barush:
“.”
KalamityJane:
“:-)”
Benny:
“Snažím se a jako misogení slashařka i o snamionky.Naneštěsí bych to jako milostný pŕíběh nepopsala.A jen doufám, že Severus ten lektvar zkazil, aby neměl na krku Grangerku.(Omfg, další poznámka proti ženskému pokolení..:D)”
Neimh:
“Rozečteno, dočtu, uvidím.”
Chavelierka:
“Smekám. Tahle povídka mě dostala. Perfektně napsaná se zajímavým dějem. Rozhodně by stálo za to, zjistit, jak to bylo dál :D (4+)”
Akkarra:
“To by mě zajímalo, jestli se to Snapeovi podařilo, nebo jestli ten lektvar fungoval tak, jak měl...”
GwenLoguir:
“ak to náhodou prežil, ona mu to vytmavila, nepochybne. A tak mu treba.”
Mandelinka:
“I s tímto tématem se autorka vypořádala velmi zdařile. Závěrečný díl trochu slabší, ale závěr uspokojující (pomineme-li fakt, že to volá po pokračování). Dodatek: musím na ni, tedy tu povídku, již několik dní myslet. Opravuji hodnocení na pět. :-)”
Fleur Tera:
“Celkom zaujímavé. Ktovie, aké účinky by ten elixír nakoniec mal...”
Nerla:
“Poválečných povídek bylo v HP fandomu napsáno nespočetně, ale tuhle považuji za nadprůměrnou. Charaktery se nerozplizly, dráma nevyzní do ztracena a i u vážného tématu Mae dokazuje, že má mistrně vypsanou ruku. Řádky vás nepustí, dokud je nedočtete.”