Jahody

  • Autor: Danae
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape, Hermiona
  • Rating: neuveden
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Profesor Snape zadal svým studentům v pokračovacím kurzu nesplnitelný úkol. Nepočítal ovšem s odhodlanou tvrdohlavostí Hermiony Grangerové...
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

neviathiel:
“Lehce hororová povídka o ctižádosti, souboji dvou tvrdohlavých osobností. Na ten podivný měsícek jsem ještě spoustu let nezapomněla.”
Nel-ly:
“Napsané je to krásně, ale tohle prostě není Snape”
Nerla:
“Hezky napsané. Grimmové by se mohli učit :) Akorát Snape mi přišel OOC. Milá oddychovka.”
The Frail:
“skvělá povídka. už jsem ji četla několikrát a vždycky se k ní ráda vracím”
kami:
“...”
Sectumsempra:
“povedene”
Mrmla:
“Zajímavé.”
Lucie:
“Moc zajímavé a dobře napsané.”
Velká_koule_chaosu:
“Zajímavé... :)”
Fleur Tera:
“Koľko sily sa skrýva v jahodách?”
GwenLoguir:
“zvláštne a jednoduché.”
beruska:
“Pro jahody k deviti mesickum”
Aha_Lucia:
“Danae u mňa začína obsadzovať miestočko TOP poviedkárov! Pekný nápad a výborné prevedenie :)”
SaraPolanska:
“Danae je má oblíbená autorka, která mě svou tvorbou hodně ovlivnila. Tahle povídka se jí dle mě opět hodně povedla a nedávám plný počet jen proto, že Útočiště se mi líbilo ještě o něco víc. Líbí se mi, jak autorka o nápadu přemýšlela, jak si spousty věcí dohledala a následně zapracovala do příběhu. Edit: přečetla jsem si po čase znovu a měním ze 4 na 5, protože si to prostě zaslouží.”
Akkarra:
“Má to svůj půvab a i určité kouzlo...”
ZJTrane:
“Táto poviedka bola medzi prvými, ktoré som zo sveta ff čítala. Je napísaná nádherne ľahúčko. Mám ju rada a určite sa k nej občas rada vrátim.”
angie77:
“Takhle já si představuju Hermionu i Severuse. Jen se mi to nikdy nepodařilo tak opravdově popsat...”
bedrníka:
“Kdybych tuhle povídku četla v dobách, kdy jsem s fanfiction začínala, moc by se mi líbila. Teď už mě ale takovýhle zromantizovaný Snape neuspokojuje.”