Jak ojet Hermionu Grangerovou

  • Autor: Daioni
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Hermiona se při katalogizaci Snapeova skladu vždycky tak zabere do práce, že ani neví, kam se poděl všechen ten čas...
  • Klíčová slova: Snape, Grangerová

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“...”
Pogroma:
“to neeee :D :D :D”
Chavelierka:
“To si pamatuju. To byla skvělá povídka. Pohled číslo 6 pro mě nabral nové rozměry :-D”
Lady Aludnev:
“...”
Salome:
“To jsem už kdysi četla, díky za připomenutí.Dobře napsané. Taková drobná, dobře vypointovaná anekdota. Nelíbí se mi ta vulgarita v názvu deníku, a tedy i v názvu povídky.- Snape nebyl vulgární k ženám, navíc je z jiné generace, takže by použil distinguovanější výraz. Já vím, že je to maličkost, ale v miniatuře zaváží každá maličkost.”
Zástupkyňa:
“Za ten výskum by si to možno zaslúžilo aj lepšiu známku, ale, i tak na 3 je to slabé.”
kami:
“Zasmiala som sa. Páčila sa mi tam tá zjednodušená parodickosť.”
Garfielda:
“Pointa předvídatelná, ale přesto pobavila.”
Adelaine:
“Čekala jsem nějakou lepší pointu, asi to pro mě celé bylo moc předvídatelné.”
Lanevra:
“Krátké a úsměvné. A myslím dobře odhadnutá zmijozelská povaha.”
Velká_koule_chaosu:
“Chjo... U povídek s párem SS/HG mám opravdu jen 2 možnosti(ani nevím proč :)) ) buď je to příjemné čtení nebo je nesnáším. Tady bohužel druhá možnost.”
niktoska:
“vtipné a veľmi zaujímavý nápad :o)))”
GwenLoguir:
“sila... Ale... nerealistické. No tak. Ten chlapv miloval jednu ženu ešte takmer dvadsať rokov po jej smrti a vy z neho robíte... Malfoy napríklad je určite vhodnejší adept. Aj keď nie je taký zmyselný na takú úspešnosť :P ale byť to neikto iný, musím uznať, že dám aspoň štyri za geniálny nápad...ale na druhej strane fakt nik ni eje taký netopierovito sexy ako on... dobre, pridám ešte bod, ale...nehodí sa to na neho viac ako hodí.”
Crystal:
“Hodně povedené :)”
Mandelinka:
“Miluju krátké povídky s pointou. Tenhle humor mi sedí! Decentní, ostrý. Skvělý způsob, jak si vyřídit účty se všemi FF, kde Snape mrkne a Grangerová mu omdlí do náručí.”
SinamLlumi:
“Přiznám se, že pointa mě překvapila – ale jen proto, že jsem od ní čekala podstatně víc. ;) A mému matematickému já, ač je zakrnělé, ty "procenta" přijdou dosti na palici. Zkrátka asi jsem zhýčkaná, ale tohle pokládám za úplnou blbost, byť v první části co do slohu víc než obstojně napsanou (za to taky ty 2 body). S.L.”
Akkarra:
“Jestlipak o tomhle 'vědeckém prohektu' ví Brumbál...? ;)”
Keiko.kei:
“Tohle je originální a opravdu k zasmátí...”
SaraPolanska:
“Bavilo, vtipné a dobrý nápad :-)”
Nerla:
“Jedna z mých nejoblíbenějších povídek od Mae. Krátká, vtipná, dokonale vypointovaná a skutečně skvělá.”