Dokonalý plán

  • Autor: Daioni
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Brian, Millie
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Brian narozdíl od svých vrstevníků nesní o svých spolužačkách, ale o jednom velmi konkrétním učiteli. Plán, který vymyslí, aby ho dostal do postele, je dokonalý - téměř.
  • Klíčová slova: Snape, preslash

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Kluk je moc pěkně zamilovaný, svižně napsané, ale pointa mi přijde až moc vypointovaná, obyčejná nadaná studentka by stačila.”
larkinh:
“Tak to tedy vážně nevyšlo :D krátké, ale vtipné.”
Rulie:
“:D Dokonalé.... chudáček malý pak to muselo být hodně zajímvé”
shadow:
“Prostě na ty komedie moc nejsem.”
jesssnape:
“umírám... =D”
Fleur Tera:
“:D”
Salome:
“Bezva pointa :)”
bwews:
“úsměvné :)”
KalamityJane:
“Tak jo, výtlem :D”
Lanevra:
“Chachá! :-D Já tu vykřikla nahlas a chudák Morgana se lekla. :-D A to už jsem myslela, že je na to zvyklá. :-D”
Benny:
“:-)Má reakce, když jsem se dostala k pointě?Vykřikla jsem jako by mi bylo -náct a šáhla si na Biebera.Chlap se ptal zda-li jsem v pořádku:D Jsem.Ženiální, děkuji.”
René.K.:
“Byl jsem k povídce trochu skeptický, ale příjemně mě překvapila :) Nejvíc se mi pochopitelně líbil překvapivý závěr.”
mariaa:
“:D”
ZJTrane:
“Výborná pointa :D”
Sectumsempra:
“chudak kluk:D:D (musim priznat, ze jsem si od zacatku jako briana predstavovala briana molka, takze to dostalo uplne, uplne novy rozmer:D)”
Mrmla:
“---”
Crystal:
“Trošku nedomyslel, chudáček XD”
Mandelinka:
“Asi si oblíbím slash :-D”
Akkarra:
“Ou, tak to je trochu kruté... :) Tohle klučina nečekal. :)”
Nerla:
“Dobře napsaná povídka s vtipnou pointou. Krátká a úderná. Líbí se mi :)”