Pečlivě připravovaný pád Vy-víte-koho II - Neplánovaný pád rytíře v nablýskané zbroji

  • Autor: Paccia Domna
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Julia Marciana, Severus Snape, Albus Dumbledore, Minerva McGonagalová, Zlatoslav Lockhart,
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 82
  • Shrnutí: Za domkem jsem měla zahrádku… Vzhledem ke skutečnosti, že neumím vypěstovat ani mrkev, mě to nijak zvlášť nevzrušovalo. Zato Damien z ní byl nadšen. Hlavně z trpaslíků, které tam celé dny lovil. No… On sice lovil, ale nakonec byl skoro vždy uloven, takže přišel ke slovu Lockhartův atlas domácích škůdců, který jsem pořídila speciálně pro tuto příležitost. Vynikající kniha. Pokud ji s dostatečným švihem mrštíte po trpaslíkovi, je úspěch téměř zaručen. Má perfektní vazbu. Pevnou, vyztuženou… ---- "Ne. Jen máme další exponát do našeho panoptika. Jestli přibude ještě někdo, asi budu muset přestat brzdit růst mandragor." "Cože děláš?" Tohle byla novinka. "Protirůstový lektvar. Nezastaví růst, ale zpomalí." Říkal to tak klidně, jako by to byla zcela jasná a normální věc. "Proč?" žasla jsem. "Už několik dní jsem nešlápl na tu Argusovu opelichanou… věc. Docela se mi to líbí." Mávla jsem nad tím v duchu rukou. Tohle byla věc, kterou jsem dokázala pochopit - a omluvit. ------ Přitiskla jsem ucho na dveře. Ze všeho nejvíc to připomínalo postřeleného psa. "Takhle ne, to je špatně. Musíš procítěněji, vlož do toho srdce!" povzbuzoval Zlatoslav raněného. "Aůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů!" "To bylo lepší. A teď si představte… Ne, ty vyj dál… Tak je to správně…" "Áůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů." "Ten začátek musíš víc zvýraznit. No tak, trochu větší nasazení." "ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮ!" "No, zase to nepřeháněj. Prostě se do toho vžij." Večer se musím pozvat k Severusovi na čaj, o tohle ho nemůžu připravit!
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“Končím v 52. kapitole. Už mě to nebaví. U prvního dílu jsem se smála, tady už moc ne, navíc mi to přijde zbytečně dlouhé. Škoda. :(”
Nerla:
“Mám tenhle díl raději než první, přišel mi vtipnější, propracovanější a psaný lehčí rukou. A úplně boží. Moc se mi líbí změna perspektivy, která je nejvíc znát u konce knihy/povídky. Navíc to ani při vážné atmosféře nedrhne, to je docela dar, umět střídat během jednoho příběhu. Jojo, líbilo moc.”
Rebeka:
“bylo to dobre napsane, ale jednicka se mi libila daleko vice”
Chavelierka:
“Jednička si mě přitáhla a dvojka mě jen utvrdila v přesvědčení, že Paccia píše přímo ukázkově. Prosmála jsem se celou povídkou a zavzpomínala na scény v knize, na které jsem snad už i zapomněla. Bravo”
Sectumsempra:
“skvele!!:)”
Fleur Tera:
“rovnako skvelé ako prvý diel :)”
Mandelinka:
“Lepší číst to v kuse. Ale pak to chytne a nepustí :-) Tato povídka se dostala dobře pod kůži. (Julie, samozřejmě, vždycky je za tím nějaká Julie!) Oceňuji velmi, že vztah ze Snapem z jedničky se uhladil. Doporučuji.”
tina:
“...”
Sargo:
“Podepisuji se pod komentář pode mnou. :-))”
GwenLoguir:
“Julia je podľa mňa ideálna hrdinka, s mimoriadne úžasným zmyslom pre humor presne podľa môjho vkusu. Doteraz som na nej nenašla žiadnu chybu a to je pri mne malý zázrak. Zbožňujem túto sériu. Dúfam v ďalšie pokračovania.”