Zvířecí pudy

  • Autor: Nerla
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Remus Lupin
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Rodinná... ehm... idylka. Velmi Severusovitý Snape, velmi Remusovitý Lupin, a... ehm... ňaf?
  • Klíčová slova: Snape/Lupin, vlčata

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Jak jsem nakukovala do dalších Nerliných povídek, tak to patří k jejímu modu operandi, že si neláme hlavu s nějakým smysluplným zasazením děje do kanonického rámce (tohle se asi neodehrává během PoA, že ne, ale kdy jindy Lupin učil v Bradavicích?), jenže já takovéhle fanfikce nemusím, pokud nejde o čiročiré PWP, což v tomhle případě bohužel nejde (kde je ten hot werewolf/wolf sex, prosím?).”
shadow:
“Parodie opravdu nemusím. Byla to parodie, že? Ale ono by to vyšlo na stejno pokud to tak nebylo myšleno.”
Trinyx01:
“...”
Ostravanka:
“q”
Benny:
“Dojmy jsou rozpolcené..což mi připomnělo, že komentující by neměli psát(Vidíš, Sitaro, jak to může dopadnout, kdybys chtěla ode mne slash?:D)Tak pro úvod, tohle beru jako parodii.Začátek mne bavil, a miluji i Severuse jak je zde podaný.Jenže toho odmítaní "reality" bylo dlouhé, únavné a nezaživné.S přichazejicím koncem šla kvalita prudce dolů a u konce má mysl řvala WTF souběžně s OMG.Takže čistě za nápad a začáteční dobré zpracování za 2.”
mariaa:
“...”
Sectumsempra:
“MALY OZNAMOVATEL: nabizim stenata z dobreho chovu, po jednom z rodicu napul ciste krve, ke kazdemu bonus samolepkove album "my little wolf" a pokud objednate do deseti minut, obdrzite jako darek sadu "young poison master".. a to se vyplati! ze byste radsi nejaky smysluplny komentar? vyborne: ted bych potrebovala, aby se mi vsechny vzpominky na tuto povidku vyparily, protoze nocni muru na toto tema opravdu, ale opravdu nechci!! nikdy vic.”
Mandelinka:
“Originální, Snape je sám sebou. Dojem ze čtení kazí nezbytnost číst velice pečlivě a lehce zmatený závěr. Ovšem ta představa, ta představa! :-D”
Akkarra:
“Tohle měl být pokus o parodii nebo to bylo myšleno vážně?”
Sargo:
“Vážně se mi ta povídka líbí. Originální, vtipná, tedy ne vtipná, ale však víme, a tak vůbec. :-)”