Příslib

  • Autor: Nerla
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Remus Lupin
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Následky vlastních činů není snadné nést. I když je tím činem jenom obyčejné posezení v knihovně nad trochou whisky... Lupin je ochoten udělat mnohé, aby sešel z očí Tonksové, a Snape je rozhodně ochoten toho využít.
  • Klíčová slova: Snape, Lupin, vlkodlaci, Tonksová

Hodnocení čtenářů:

Sectumsempra:
“no, tohle je tezke. na jednu stranu mi tam hodne veci vadilo, na druhou stranu jsem nemela v pulce povidky chut zavrit prohlizec, protoze se to cetlo dobre (mozna jeste casem hodnoceni zmenim:)”
SinamLlumi:
“Siriusova záhadná nepřítomnost naznačuje, že v tomto AU (co by to bylo jiného?) se patrně oběsil na trámu, a těžko se mu divit. Snape veřejně celému Řádu vypráví o svém nejnovějším ponižování ze strany Pána Zla, Voldy nenašel jiný způsob, jak si obstarat krev vlastního poskoka, než svěřit tento "náročný úkol" Snapeovi a jeho pochybným kontaktům, Molly si mlčky nechá poroučet, Brumbál nemá žádný plán, zkrátka - skutečně nádherně zachované charaktery! Snape: "Není ti něco, ó nepříteli z dětství? Stačí slovo, a jako vítr se poženu pro pomoc!" Lupin: "Já nahlas pravím, pane – jak jest ostatně mým zvykem – čistou pravdu: dím vám, že jsem sobecká svině. A kéž by má žena potratila." Samozřejmě bych mohla pokračovat každou další větou dialogu nebo pohybem postav. Bohužel i pokud jde o samu interakci obou hrdinů, celé to na mě působilo absolutně nepřirozeně, násilně a mimo všechny mísy světa. Vyprávění se potácí od ničeho k ničemu (alespoň tedy já jsem žádnou logiku nebo souvislosti nevystopovala), no a kdyby toho náhodou bylo málo, autorčin sexismus všemu nasadil korunu. :) S.L.”
Akkarra:
“Snape je perfektní, Lupin také a jejich rozhovory nad skleničkou... :) Jen mi to přijde ne tak úplně dotažené, chybí tomu nějaká třešnička, nějaký skutečně podařený detail, kvůli kterému bych si tuhle povídku zapamatovala. Takhle si na ni za chvíli nevzpomenu.”
Mrmla:
“...”
Mandelinka:
“Solidně napsané. Realistické. Výtečný Snape.”
Sargo:
“Líbí se mi realisticky pojatý Snape, neromantický děj i nejedna pasáž, ze které zamrazí. :-)”