V dešti je bůh

  • Autor: SaraPolanska
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Luna Láskorádová, Severus Snape
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: City a vzpomínky jsou to, co tvoří vaše já a vyplňují tak nekonečnou mozajku lidské společnosti. Snad s naší smrtí všechno to, co si nosíme v srdci nezmizí a nezůstane jen prázdnota, která by nutila naše nejbližší či jen známé k tvoření mlhy, skrz kterou nepronikne slunce. Přečtěte si a pochopíte
  • Klíčová slova: Smrt, válka, slzy, bůh

Hodnocení čtenářů:

Memorin:
“...”
Sargo:
“Asi je potreba mit depku, aby nektere povidky clovek docenil. Ocenuji pusobivost obrazu.”
Keiko.kei:
“K zamyšlení...”
Akkarra:
“Zajímavá úvaha... Něco na ní možná bude.”
elulinek:
“V dešti je Bůh. Fajn, s donucením jsem se na radu podívala na V jako Vendeta a musím říct, že jsem udělala dobře. Hodně dobře. Tahle povídka je depresivní, hodně depresivní. Kdo neví, o čem deprese, ta pravá deprese trvající dny až týdny, ne ta "mám depku" a za hodinu už skáču po baráku v rytmu samby, je, tak myslím, že tu bude jak ve španělské vesnici. Je to věc volby - mám nutkání připomenout Sofiinu volbu "Máš výhodu, máš volbu..." Nejhustší je konkluze. Každý má své duchy, kteří ho jednou dostihnou. Pět a půl pračky whirpůl, značky vítězů. Já jsem unešená. Na oblaku. Nemám slov. Myslím, že je to to nejlepší od Tebe. Výborně, skvěle, úžasně”
Istar Halabába:
“Jo, mlha. Mlha ve vrstvách. Zvlášť na začátku jsem se tou mlhou nemohla prokousat. A zjistila jsem, že přemýšlet, to já teda ne. Děkuju pěkně. A taky jsem se utvrdila v tom, že jsem pišný hnidopych, protože například taková mozaika podle vzoru Majka mi odvádí pozornost od příběhu a myšlenky. A to je škoda, protože myšlenka a nápad a semo tamo záblesky skrze mlhu, ty tu stojí za to. (za 4, se vrátím, netvrdím, že s radostí :) (jo a v dešti bůh? no když je potřeba to tak nazývat a inspirovat se tou větou, mně stačí že v dešti je Voda :)”
ZJTrane:
“Práve som to sem chcela vložiť, Chave ma predbehla :) Komentár nemám, ešte som z totho trochu mimo, možno doplním keď sa na to zmôžem...”
Chavelierka:
“Depresivní a smutné, ale rozhodně stojí za přečtení. Doporučuji všem, kteří se nebojí u povídek přemýšlet.”