Pod křídly anděla

  • Autor: Frox
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sorren Snape, Hermiona Grangerová, Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Děj o dvou paralelách se odehrává částí v mudlovském a částí v kouzelnickém světě. Je plný tragédií, zoufalství, ošklivých zásahů osudu, ale také naděje, souznění a malých radostí. A takový je myslím život většiny z nás. Nad každým z nás totiž bdí náš anděl.
  • Klíčová slova: Snapeův syn, mudlovský svět

Hodnocení čtenářů:

spaceyfan:
“Frox dovedla jít postavám pod kůži. Tato povídka na mě zapůsobila velmi depresivně. Vypovídá o pocitech a myšlenkách narkomana, nadmíru inteligentního mladého muže, který se cítí outsiderem ve společnosti a nenalézá žádný smysl života, a i když si někteří myslí, že závěr povídky je sladký, dle mého skončila tragicky. Hlavní hrdina Sorren umírá, o tom žádná. To, že se jednou vyspal s Hermionou a udělal jí dítě, na celkovém vyznění nic nemění. Je to příběh o děsivé samotě člověka, o promarnění šance k nalezení blízkého vztahu, o příliš pozdním procitnutí. Je mi tu nesmírně líto Severuse, ale i Sorrena. Odrážejí všechny tyto pocity snad samotnou osobnost Frox?”
Mrmla:
“---”
Sargo:
“Nedokazu k tomu zaujmout postoj :-D Dobre napsane, urcite. Moc cukru na konci. :-)”
Akkarra:
“Docela mě zaujal způsob, jaký je to psané. Pár věcí mi tam sice vadilo, ale jinak je to dobré. :)”
ZJTrane:
“Frox vie ako rozpútať v mojej hlave búrku, na jej postavy sa nezabúda.”
GwenLoguir:
“...”
Slythoryn:
“Plné zoufalství s probleskujícími paprsky světla. Trošku jiný pohled, trošku jiné události, než na které jsme zvyklí. A tím to je jiný. Výjimečný.”