Dokud nás smrt nerozdělí

  • Autor: D.J. Orlovský
  • Fandom: Profesionálové
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Bodie/Doyle
  • Rating: neuveden
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 11
  • Shrnutí: Bodie se octil ve špatné chvíli na špatném místě a jediný, kdo ho může vytáhnout z nepříjemné situace, aniž by jeho pověst došla újmy nebo se to doneslo Cowleymu, je Doyle. Bodie ovšem netuší, že někdo moc mluvil a Doyle má teď o čem přemýšlet. A věci se dají do pohybu…
  • Klíčová slova: romantika, Vánoce

Hodnocení čtenářů:

Benny:
“Sice druhá půlka je jen sex, konec zbytečně zdlouhavý(vánoce v rodiném kruhu)Přesto jsem tuhle povidku četla už alespoň 5x a nikdy nelituji.”
Vrána:
“Jediné, co téhle povídce v mých očích sráží pár bodů, je ten přeslazený závěr, navíc o Vánocích (brr.. jestli to nemá co dělat s tím, že se většině vánočních povídek naprosto úmyslně vyhýbám:-) Jinak je tam spousta úžasných míst, krásných, realistických dialogů a trefně popsaný způsob, jak se někdy vzájemně míjíme, i když k sobě máme blízko.. ”
bedrníka:
“Moc romantická povídka, ve které Bodiemu s Doylem sice chvíli trvá, než si porozumí, ale pak naopak skoro celý zbytek povídky prošukají. Z vánočního závěru u Doyleových rodičů je moje nejoblíbenější, jak Bodie Doyleovu tatínkovi polehounku sděluje, že je milencem jeho syna.”