Zmijozelův náhrdelník

  • Autor: Maeglin yedi
  • Překladatel: Majka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/SS, HP/LV,
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Harry objeví Zmijozelův nahrdelník, ale to není všechno...
  • Klíčová slova: Harry Potter, Severus Snape, Tom Riddle

Hodnocení čtenářů:

Velká_koule_chaosu:
“Zajímavě vymyšlená povídka.”
Extasy:
“Bylo to zajímavé a určitě jsem to musela dočíst do konce. Už jen díky zdejším komentářům :) Nicméně HP/LV asi nebude nikdy můj šálek kávy a byla jsem trochu zklamaná, že na to není upozorněno v popisu. Šla jsem do toho v domnění, že se jedná o Snarry. Takže ne tak docela, pokud by někdo očekával to samé, co já.”
Cora:
“-”
LiviaCullen:
“občas ma opravovali harryho myšlienkové rozhovory ale musím uznať že koniec je rozhodne TOP”
Garfielda:
“Naopak, to rozuzleni bylo vcelku logicke - dalo se to odvodit z napsaneho a neco podobneho jsem cekala (takova Agatha Christie povidka, ale z HP sveta). Takze pro me velmi zajimave dilko, zrejme si je prectu nekdy znovu a taky prozkoumam dalsi dilka autorky.”
jesssnape:
“...”
Rulie:
“zajímavý příběh a dost dobře se to četlo, ale pro ty, kdo nemá rád pár Harry/Voldemort to asi nebude”
lia:
“zajímavá povídka”
shadow:
“Párování Harry/Voldemort nemám ráda. A povídka samotná se mi nelíbila. (Majčina díla/překlady nejsou můj šálek.)”
Trinyx01:
“...”
Usmevava_Barush:
“....”
Trinyx:
“jo, hezky se četlo.. :p)”
l.terka:
“Zajímavý příběh”
Benny:
“Těšila jsem se na další snarry a ejhle...Voldemort a Harry/fuj, fuj, fuj/.Sex se Sreverusem byl hezký než začal tempo udavát Tom.A ten konec..to jako fakt?”
Adelaine:
“Velmi netradiční a na to, že je to Harry/Voldemort, tak docela dobrý, ale přesně, nedokážu si představit, že by zvláště Harry se nechal dotlačit tam, kam se nechal dotlačit a smířil by se s koncem. Lepší 3”
Fleur Tera:
“teda tak na hlavu postavené rozuzlenie som vážne nečakala, ale celý ten dej predtým bol úžasný... priemerom by som to rozhodne nenazvala, ale ani vracať sa k tomu už nebudem”
Crystal:
“...”
Nerla:
“Chtělo by se dát trojku, ale množství nápaditosti (a odvahy nápady realizovat) jednoznačně hodnocení zvyšují. Rozhodně je to jedna z nejoriginálněji vymyšlených fanfiction povídek, které znám. Doteď zírám, že jsem to celé byla schopná brát vážně.”
Mrmla:
“---”
mariaa:
“Skvělý překlad, zajímavý děj, dobře se to četlo... ale dílko mi nijak nepřirostlo k srdci. Pro mě těžký průměr.”
Akkarra:
“Napřed to vypadalo relativně zajímavě a když na scénu vstoupil Snape, zdálo se, že by z toho mohlo být něco slušného. Ale 4. část je takový blábol (ale hlavně, že je naprosto uvěřitelný - haha!), že... :/”
belldandy:
“Originální to bylo bez pochyb. Konec docela šokující. Ale já mám zřejmě jakési morální zábrany ho přijmout. Hlavně mě nějak štve, že je namají postavy, protože já mám zkrátka pocit, že by měly mít. No, každý si sebou něco vláčíme... :) Sorry... Každopádně je to můj první harrymort a tak vlastně nemám žádné srovnání ...”
ranchan:
“velice zajímavé... vůbšc jsem nečekala, že to bude takhle končit... milostné scény mohly být více rozepsané... moc pěkná povídka (normálně bych dala 4 ale tohle se mi fakt líbilo)”
Sectumsempra:
“sice jsem cetla tuhle povidku uz driv, kazdopadne se mi opravdu zaryla do pameti :)”
keishatko:
“ja som to hltala :D to bolo neskutočné :) nečakala som, že sa to takto skončí...wou”
Sargo:
“Tak to bylo dobre ujety :-D Dobre napsane (a prelozene), originalni. Mnoho nevericneho vrteni hlavou pri cteni :-)”
Gab:
“Velice zvláštní děj .. někdy si říkám, kam na to ti autoři chodí :)”
ZJTrane:
“skúsim, keď bude preklad dokončený”
Kate Mathews:
“...”
markusti:
“Nádhera, četla jsem ji i v angličtině, ale čeština je čeština a musím přiznat, že tato dáma překládá opravdu skvěle. Doufám, že se brzy dočkáme celé povídky a navíc slibuje i další překlad.”