World Enough and Time

  • Autor: salty-sarah
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/ViktorK
  • Rating: T (13+)
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 12
  • Shrnutí: Té noci, kdy byla z Ohnivého poháru vylosována čtyři jména místo tří, zahlédne Viktor postavu mladého Harryho Pottera a učiní rozhodnutí, jež otřese celým kouzelnickým světem. Canon till the Tournament. Viktor/Harry
  • Klíčová slova: politika

Hodnocení čtenářů:

Casiopea:
“Asi budu za exota, ale momentálně bych přísahala, že jsem nic horšího nečetla. Což je samozřejmě pitomost, ale mluví ze mě přetrvávající otřes. To jako opravdu? Romantický Krum, Plachý-velkozelenooký-uvzdychaný Potter? Autorka zřejmě nenávidí Brumbála. :D Poslední kapitolou jsem se vyloženě prochechtala. Nakonec jsem se rozhodla dát jeden bod a to za scénu těsně před vstupem do bludiště. Ta byla skutečně vtipná, obzvlášť, když si člověk uvědomí, že v kánonu diváci skutečně několik hodin čučeli na neprostupný živý plot. :D Ach jo...”
Akae21:
“...”
l.terka:
“:)”
Mandragora:
“Konečně se někdo choval jako dospělý jedinec a uvědomil si, že Harry je stále ještě dítě.”
Kate Mathews:
“...určitě....”
Pyriel:
“Když Viktor Krum vidí osamělého HP na břehu jezera té noci, kdy bylo vylosováno jeho jméno, rozhodne se jednat jako dospělý, když dospělí se k tomu nemají. Nabídle Harrymu politický azyl a spolu s Fleur a Cedrikem se postarají, aby HP turnaj přežil. Moc zajímavé, rozvinutá politika, jen škoda, že v tom není víc "bradavický pohled". Kromě epilogu preslash (a i tak se to drží ratingu)”