Manželské zvýhodnenie

  • Autor: miamadwyn
  • Překladatel: Eggy
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Severus Snape / Hermina Grangerová, zbor
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Ako Grangerová a Snape okašlali Ministerstvo, Radu školy, naštvali Minervu a celý učiteľský zbor Rokfortu, zatiaľ čo hľadali pravú lásku
  • Klíčová slova: snamione

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“..”
larkinh:
“Moje oblíbená, především proto, že mi vždycky spolehlivě zvedne náladu”
Zuzi:
“--”
Usmevava_Barush:
“..”
Salome:
“Tak tohle není na čtyři body, souhlas. Je to blbůstka, souhlas. Autorka neudržela hranice žánru, souhlas. Byli všichni OOC, ten svět byl OOC. Jenže jsem u toho budila takové pohoršení při dnešní cestě vlakem (a to se mi fakt moc často nestává), že jí ty čtyři body dám. (A kdyby se autorka dokázala vyvarovat romantizujícího prostředku, dala bych i pět.)”
Akae21:
“Pobavilo.”
Lucie:
“Je to taková blbůstka... ale mně se to prostě líbilo. Pobavila jsme se.”
Sargo:
“No to byla ptakovina! Vazne jsem se zasmala. Skoda jen toho slovniku, decentnejsi by slusel vic. Tak moc mi to vadilo, ze bod dolu. Bylo to ale vazne dobre :-)”
Kate Mathews:
“...možná....”
Akkarra:
“Prvotní myšlenka mi přijde silně parodující - ostatně jako celá první polovina povídky. Pak si to ale autorka zřejmě rozmyslela a pokusila se o něco "serioznějšího"... Výsledkem je, že tak úplně nevím, co myslela vážně a kdy si ze čtenáře dělala prdel...”
GwenLoguir:
“Zbožňujem túto hlúpostku. Nie je to na štyri body. Ale milujem ten ich humor, takže... (Trelawneyová: „Ja.. ja som si istá, že som sa pomýlila.“ )”