Spoznali sme more

  • Autor: luckei1
  • Překladatel: Jimmi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Hermiona Grangerová, Harry Potter, ...
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 35
  • Shrnutí: Draco Malfoy otočí po veľmi úspešnej kariére medzi smrťožrútmi, potom naverbuje Harryho a Hermionu, aby mu pomohli v pláne, ako premôcť Temného pána. Názov tohto príbehom je názvom piesne od úžasnej Dar Williams.
  • Klíčová slova: Dramione

Hodnocení čtenářů:

lymmet:
“...”
Lucie:
“Velmi pěkná povídka. Potěší romantické duše.”
Akkarra:
“Ne, není to pro mě.”
Chantal:
“Jedna z prvních povídek, které jsem kdy četla a která si u mě vydobyla místo stálice, ke které se vracím.”
Sargo:
“Kdyby tam bylo alespon neco, co se nedalo predvidat, cokoli. Nejake prekvapeni, necekany zvrat. Napsane slusne, dobry napad. Bohuzel nula akce, jenom drbani se v citech. Zaver, ackoli byl jasny, mi vzhledem k vychozim podminkam prijde neverohodny. Asi uz jsem na to stara. :-D”
Slythoryn:
“Je opravdu vyjímečná, když jsem jí četla, zamilovala jsem se do ní. A vymazané scény to všechno ještě vylepšily.”
Kate Mathews:
“...možná...”
ZJTrane:
“Nezabudnuteľná poviedka, je jednou z tých pre mňa naj.”
GwenLoguir:
“Vynikajúca a kvalitná, premyslená poviedka. Klobúk dole. A pekná, samozrejme. A nezabudnite na vymazané scény...”