Hádať sa je fajn!

  • Autor: Midnights Prophet
  • Překladatel: solace
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová
  • Rating: 14+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Prísady: traja netrpezliví učitelia, jeden dlho očakávaný list, nútený pobyt s jedným nanajvýš zmäteným a kreatívnym prízrakom a súboj vášní. Alebo ako sme potme hľadali baterku a namiesto nej našli niečo iné...
  • Klíčová slova: snamione, zatvorení

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“....”
Ostravanka:
“q”
Lau.:
“No... Docela odychovka. Musím teda povedať, že to bolo zo začiatku dost také zdlhavé a trošku aj nudné a nemarí sa mi, že by sa takto niekedy bol Severus choval. Mám trošku taký pocit, že si niekto postavy prisvojil a nechovajú sa podľa svojho charakteru. Inak je to veľmi pekné, páči sa mi námet, len mi troška príde divné, že boli akože až takto zavretý.. Prišlo mi to... Také.. mm..čudné! Nieje výraz pre takúto poviedku, povedala by som, že to je na rozptýlenie, trebarz sa mi to hodí prečítať si, keď prečítate dačo veľmi psychologické.. Toto je taký čajíček :))”
Kate Mathews:
“....možná...”
ZJTrane:
“Príjemná oddychovka.”
Akkarra:
“Ne, končím. První kapitola je neuvěřitelně nudná, roztahaná a naprosto neschopná udržet mojí pozornost - takže si z ní moc nepamatuju - a druhá zase pro změnu jeden velký, stupidní dialog. O letmém nahlédnutí do třetí kapitoly se snad ani nebudu zmiňovat...”
GwenLoguir:
“trochu detské, ale milé - a milujem ten obrázok k tomu”