Výkřiky

  • Autor: Frox
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, Hermiona Grangerová, Severus Snape, Draco Malfoy, Lucius Malfoy, Narcisa Malfoyová, Ron Weasley...
  • Rating: 12 +
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 58
  • Shrnutí: Autorčino: Hlavní linie příběhu se odehrává s odstupem celých dvou let od Harryho posledního ročníku a ukazuje hlavní trojici už jako dospělé samostatné jedince. Harry se stal bystrozorem, Ron pracuje na ministerstvu a Hermiona studuje na Londýnské univerzitě vysoké magie lektvary. Všichi spolu bydlí na Grimmauldově náměstí 12. Voldemort stále žije a snaží se Pottera dostat z cesty, aby mohl beze zbytku ovládnout kouzelnické společenství, v čemž mu ale příliš nepomáhá fakt, že jeho pravou rukou je Severus Snape jako člen Fénixova řádu. Druhá linie mapuje vývoj vztahu mezi Snapem a triem, který postupně krystalizuje, až zůstává jen čistota a upřímnost. Příběh má také několik paralel, které se zabývají osudy vedlejších postav, a také je zčásti retrospektivní, protože přináší zpětný pohled do minulosti, jež se odehrála od Harryho odchodu z Bradavic. Můj původní záměr byl popsat niterné pocity několika mně blízkých postav, proto se mohou zdát Výkřiky ze začátku spíše lyrické, bez jasnější zápletky. Epika přichází do povídky pozvolna.
  • Klíčová slova: AU

Hodnocení čtenářů:

Lucie:
“....”
StormBringer:
“k přečtení”
kattyV:
“***”
Ostravanka:
“q”
Luna Snape:
“nádherná povídka jen je mi líto, že se Severus obětoval...u toho jsem brečela jako želva i přesto je to jedna z nejlepších povídek, které jsem četla”
tina:
“...”
Keiko.kei:
“už se těším”
ZJTrane:
“prečítam”
Slythoryn:
“Tuhle povídku jsem četla o Vánocích... a ještě asi měsíc jsem z ní byla paf. Když už jsem si myslela, že to zaběhne do běžné rutiny, objevilo se něco nového, neočekávaného, prostě převratného. Forma toho, že každá kapitola je střípek události a bolesti, je taky nesmírně chytlavá a konec rozhodně není tuctový.”