Sázka

  • Autor: SaraPolanska
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Ginny Weasley, Severus Snape, Hermiona Granger
  • Rating: +18
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Myslíte si, že Ginny a Severus nejdou dohromady? Pak vám Sara vytře zrak s gracií sobě vlastní. Aneb jak to dopadá, když se jedna umanutá holka rozhodne pro dobrodružství se svým profesorem ;)
  • Klíčová slova: sázka, sex

Hodnocení čtenářů:

SarahNara:
“Ginny a Sev som si predtým nevedela predstaviť, no keď si tá niečo zoberie do hlavy.. pekný príklad, ako sa z niečoho nemysliteľného, stane niečo naprosto reálne a unikátne :)”
Akkarra:
“Upřímně jsme se docela dost děsila, co z toho vyleze. A jsem docela příjemně překvapená. Hodně se mi líbil závěr. :)”
Salome:
“Příjemná záležitost, kterou realistický, lehce nahořklý konec staví lehce nad tento typ povídek. A vlastně mi to ani OOC, jak avizovala autorka, nepřipadá...”
tomsar:
“Tak tuhle dvojici jsem si nedovedla představit, byla to chyba”
kami:
“...”
Mrmla:
“...”
elulinek:
“Jo, originální pairing, sázka těch dvou (Chave + Sara) a co z toho vznikne? Sex uprostřed kabinetu. Sex, to já ráda - tím spíš, když je skvěle napsaný. Sssssem ti chtěla pomoct. Trochu mi to svou ironií připomíná Dobráka od kosti („Neříkal jsem vám, abyste držela hubu? A netykejte mi. Kozy jsme spolu nepásli.“ ) Skvělé”
Keiko.kei:
“Dvojice Ginny a Severus je celem dobrý nápad, mám strašně ráda nezvyklé dvojice... Jenže povídka jako taková mě moc nenadchla, nápad nic moc originální a chybí tomu vzrušení...”
Sargo:
“To sedi. :-D :-D”
ZJTrane:
“Veľmi zaujímavé a dobré. Mám z tejto poviedky mrazenie. Tej malej ryšavej potvory mi je trochu ľúto.”
Kate Mathews:
“...možná...”
GwenLoguir:
“Nádherne realistické podanie Severusa Snapea. Žiaden románik, iba... (síce mám romániky rada, ale toto bolo osviežujúce)”
Chavelierka:
“už dlouho jsem se takhle nezasmála. Sice je to naprosto nesourodý pár a přeci se Saře povedlo je spojit a jako bonus se naprosto držela charkterových rysů :D”