Bílá

  • Autor: Slimča
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Albus Brumbál
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: "Pocity jsou barevné, Severusi, věděl jsi to? Nejjednodušší je modrá. Je to docela neutrální studená barva a stejně neutrální je i vztah dvou lidí, kterým zazáří. Pak je zelená – jedovatá barva nenávisti. Fialová znamená přátelství. Věř mi, že je to poměrně vzácná barva. A rudá… Vášnivá, nezkrotná, prudká… Jako milenecká láska, Severusi. Může vzplát během okamžiku a stejně rychle může pohasnout. Přesně jako vášeň. Poslední a nejvzácnější je bílá. Nejčistší z barev pro dvě těla a jednu duši. Dva lidé v bílém světle jsou spolu spjati tak hluboce, že jeden bez druhého není kompletní. Srdce jim bijou ve stejném rytmu. Je to více, než jen pouhá láska, Severusi. Je to splynutí. Bílou rozdělí jen smrt…"
  • Klíčová slova: sníh, útěk, splynutí

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Sladká romantická oddychovka. Je třeba ji číst ve správné náladě a prokousat se trochu krkolomným začátkem. :)”
Ebibis:
“X”
LiviaCullen:
“Neverím, že som nekomentovala zatiaľ. Poviedka jemná a plná citu ale niečo jej chýbalo. Taká sladká oddychovka.”
Rulie:
“Krásná, sladké a nenáročné čtení na podmáčené odpoledne”
Extasy:
“Pěkné”
jesssnape:
“...”
lia:
“bezva”
Tintinka:
“Moc příjemná a docela originální romantická věc :-)”
Adelaine:
“Pěkné:)”
Silvie:
“Velmi krásná povídka.”
Sectumsempra:
“takova ponekud presladla povidka (a ten epilog tomu jeste dodal...)”
Mrmla:
“...”
Gartepka:
“":)"”
AnneMaria:
“:D”
patolozka:
“Moje oblíbená povídka. Není to dlouhé a i za tak krátký čas se toho dokáže hodně stát...”
Fleur Tera:
“veľmi pekné, fakt sa mi to páčilo, len škoda toho epilógu - ten bol príliš sladký...”
Velká_koule_chaosu:
“Takto si představuje rozvíjející se vztah Sevíka a Harryho. :) Jen ten konec mě trochu zklamal a rozhovory jsou někdy slabší, přesto dojem z povídky je stále skvělý. :)”
te.ss.sa:
“krásná povídka.”
mariaa:
“Spokojenost :)...”
belldandy:
“Asi jsem měla tu správnou náladu, ale mě se to líbilo moc. Pravda, ten epilog by bylo lepší vyhodit do koše a napsat nový. Ale jinak to bylo výborné. Jednou si dal někdo práci popsat postupné rozvíjení vztahu. Mě přijde, že si to po této stránce autorky občas zjednodušují ... Vhodné jako medicína pro ty, co potřebují obejmout. :)”
Blajzloch:
“Velmi čtivá a poutavá povídka. Pohled na HP/SS zase z jiného úhlu. Pohladila po duši. Rozhodně se k ní někdy vrátím.”
Nade:
“musím si to připomenout”
Akkarra:
“První věc, která mě měla varovat, byl ten neskutečně afektovaný rozhovor v ředitělně... Řekněme, že jsem to ani ne v půlce vzdala a ze zvědavosti mrkla na poslední kapitolu - neměla jsem to dělat. Melodramatický Potter není nic, po čem toužím. Celé to na mě působí neskutečně nuceně, uměle, příliš vykonstruovaně a lacině... Vlastně ani nevím, proč tomu dávám ten 1 bod... :/”
ZJTrane:
“Mne sa páčilo, rada sa k nej vrátim.”
Mája:
“Četla jsem. Moc se mi líbilo. Díky za připomenutí, jdu si ji přečíst znova :-)”
Aha_Lucia:
“presne takto to mám rada.. jemné, nevtieravé, čo pohladí dušu a nie je to vulgárne.. klobúk dole!”