Enlightenment

  • Autor: Rohata
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/HG
  • Rating: T (13+)
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2009-09-15
  • Počet kapitol: 41
  • Shrnutí: Začíná v létě před třetím ročníkem. Setkání s bývalým Smrtijedem odhalí některé překvapivé pravdy. Disclaimer: I do not own anything Harry Potter.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Pyriel:
“Autor uvedl dvě své postavy, které popostrčily HP. Před začátkem třeťáku, jak je HP na Diagon, se objeví muž, který je bývalý Smrtijed, a poví mu o věštbě a poradí, aby se připravil na boj s Voldemortem, aby navštívil Gringoty a naučil se oclumency. A pak potká prodavačku v knihkupectví (je tam jen na léto, než půjde dál na školu), která ho naučí trochu se uvolnit, ovlivní jeho chování a změní jeho šatník i celkový vzhled. Trošku jako mladší bratříček Okultního hada :-)) Na rozdíl od kánonu se HP obrátí na dospělé (McG, Kratiknot, Amelie) a ti mu pomáhají, jako i mnozí další. V pozadí je i náznak toho, že HP je připravován na boj proti více než jednomu Temnému pánovi. Manipulativní a pokrytecký Brumbál, žárlivý Ron. Dovedeno do prázdnin po třeťáku. Čte se to příjemně, hezky to plyne, tak přirozeně, ale chybí tomu určité vzrušení (vzorec - Brumbál vymyslí intriku, Harry a spol ji zlikvidujou). ”