Ve jménu Říše

  • Autor: Amater
  • Fandom: Originální Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Ethan/Amine, Max
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 24
  • Shrnutí: Amater napsala: Povídka vznikla, když jsme jednou si povídali a válce a mě napadla šílená scéna. Podle toho vznikl i název díla Vše ve jménu německé říše, ale nakonec jsme to zkrátili. Doufám, že se vám příhody Amine, Maxe a vesnice Bois budou líbit a málem bych zapomněla i na Bubiho a Puppiho a spoustu dalších postaviček.
  • Klíčová slova: Válka

Hodnocení čtenářů:

terkacarodejka:
“4/5”
shadow:
“:-)”
mariaa:
“...”
René.K.:
“...”
sisi/ctenar:
“S jasnou halvou mohu oznámit že se nebojím od amater číst nic, a že jsme se krapet obávala této historicky zaměřené povídky, neboť historii zbožnuji nade vše, nakonec se jí to povedlo krásně zpracovat, tak krásně :) že mi nebylo do pláče pořád ale slza padla kdy byla potřebná.Je to takové slunce ikdžy je krize.”
Tenny:
“Tahle povídka ( i když, vzhledem k délce, dá se tomu tak vůbec říkat? :D) má rozhodně atmosféru. Vše působí hodně autenticky a člověk úplně věří, že by se to mohlo stát. (až na pár detailů) Jediné, co podle mě kazí tuhle úžasnou povídku jsou ony začátky kapitol ze "současnosti", které jsou až moc přeslazené v a navíc prozrazují konec už dopředu - kdyby je autorka vyškrtla, byl by čtenář mnohem více napjatý, jak to skončí. Navíc se k vcelku realistické a drsné povídce ze druhé světové vážně nehodí. (já osobně jsem je poté přeskakovala) Jinak ale můžu povídku jenom doporučit, má příběh, spád, atmosféru, občas z ní hezky mrazí v zádech a občas i humor, i když by se to z válečného tématu nemuselo zdát. :)”
Victoria:
“Tuhle povídku už jsem četla alespoň 5x. Děj se sice odehrává za války, ale kromě začátku se vše odehrává mimo skutečný boj. Proto, ti co nemáte rádi válečné příběhy (jako já) se nenechte odradit =) Povídka určitě stojí za přečtení.”