Snapeova vánoční idylka

  • Autor: Styx
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Albus Brumbál, Minerva McGonagallová, Remus Lupin, Rubeus Hagrid, Filius Kratiknot
  • Rating: 15+(vulgarismy)
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Jeden (ne)klidný Štědrý večer Severuse Snapea a co mu dokáže zcela zkazit sváteční atmosféru.
  • Klíčová slova: Snape, Vánoce, slash

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Vtipné :-D vulgární výrazy mi k Severusovi taky nesedí, na druhou stranu jsou to jen myšlenky, tak co my můžeme vědět. Od Styx je to kupodivu milá oddechovka.”
DenDella:
“Tohle je prostě dobré! Na chvíli mi to připomínalo válku přirovnání. Jen mě občas ty konce od Styx mrzí :D.”
willow:
“vrtám se v pudinku jako Narcissa v hamburgeru :D *****”
palanda:
“v pohode cteni kdyz jsem sama doma :D”
Benny:
“Vulgarismy mi ke Snapeovi taky nejdou, ale co, každý si sám k sobě může promlouvat jak chce:)Nejvíc mě dostal Brumbál zdrhající ke stromečku s dizentérii:D”
Potkanice:
“Průměrný příběh kde mi dost vadila Snapeova vulgarita, ale konec to zabil”
T_nule:
“...”
Mrmla:
“...”
Mrmla:
“.”
mariaa:
“.”
Tintinka:
“Opravdu jsem se zasmála :-)”
delatrix:
“Já se na tom konci tak nachlámala. Bože to je dobrý.”
Lanevra:
“Já se při téhle povídce nanejvýš pobavila.”
Fleur Tera:
“vydarené :D”
Sectumsempra:
“perfektni :D (i kdyz, nemyslim si, ze by snape rekl vetu ve stylu, ze si nekdo dela kozy)”
ZJTrane:
“Má pokračovanie :D http://strankystyx.blog.cz/1107/severusova-narozeninova-idylka”
Akkarra:
“Strážkyně hrobky... :)”
Kate Mathews:
“...”
sandymathews:
“...”
Victoria:
“No to nééé :D Musím říct, že tohle mě opravdu rozesmálo.”
elulinek:
“Naprosto geniální. Myslela jsem, že umřu smíchy a minimálně deset minut jsem byla v křeči. Má to dokonce i pokračování. Jednou chci psát taky tak vtipně. Výborné. Máš problém, čarodějnice?”
SaraPolanska:
“Ty hlášky, které tam jsou, mě na deset minut vyřadily z provozu podobně, jako Snapea Hagrid při podávání lístečku. Nemám ráda slash a nečtu ho, ale tohle je spíš parodie a já se královsky bavila. Zatím dávám 4, ale je možné, že časem přehodnotím na 5, protože jediné, co mi vadilo (a nejsem žádná puritánka) byly některé výrazy ze Snapeových úst. :-)”
sandymathews:
“...”
zmije:
“Ten závěr byl fakt nečekaný...”
D.J. Orlovský:
“Snape zábavně kometuje dění kolem sebe a pointa je naprosto povedená.”
Akkarra:
“Severusova Vánoční nálada je opravdu vražedná. :D”
SinamLlumi:
“Jo jo, vtipné. A už jsem se k tomu i s radostí vrátila. ;) S.L.”
bedrníka:
“Vtipné Snapeovy hlášky a pěkné rozuzlení.”