Světlo temnoty

  • Autor: Amater
  • Fandom: Originální Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Tostig/Patrik
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 23
  • Shrnutí: Příběh nově proměněného upíra a jeho ochránce
  • Klíčová slova: upíři

Hodnocení čtenářů:

Sylwia:
“docela jsems se bavila”
Benny:
“Na tohle jsem moc stará.Zřejmě autorka čerpala inspiraci z Twilight ságy? Upír ktery je starostlivý, může na denní světlo a zřejmě i romantik?Sorry, ale Twilight, Upíří deníky a merlin ví, co za nové sračky ještě vyplavou, nejsou pro mě, kterou odkojila Buffy.A jak jsem si všimla, tak Akkarra to vzdala po stejné kapitole.Takže já jsem v klidu.”
Usmevava_Barush:
“.”
Zuzi:
“Upíry žeru”
Ostravanka:
“q”
shadow:
“:( edit 5.2.2014 Sakra, ani na další pokus jsem to nedala. Že bych byla už taky moc stará, když stejně jako Benny považuju WD, Merlina, Twilight za kraviny? A to nejsem ani Husákovo dítě.”
mariaa:
“Krásně napsáno, sladký děj, u konce už mě to trošku začalo nudit... Hodnocení 4, dávám ale 3, protože ji z novu číst nebudu...”
René.K.:
“...”
ZJTrane:
“Moja prvá poviedka zo sveta upírov :) doteraz som čítala len ff hp, ale táto ma zaujala už obsahom na FF Denníku tak som sa do nej pustila a teraz som rada,že som sa začítala. Je písaná krásne. (chcela som nechať komentár pod prvou kapitolou, ale nepodarilo sa mi to, píše mi že "Uživatel má již příliš mnoho komentářů a není možné přidávat další.") Tak snáď si to autorka prečíta tu. Je to vážne skvelá poviedka.”
zmije:
“ne”
sandymathews:
“...”
Akkarra:
“Obávám se, že tohle nebude nic pro mě.... Autorčino pojetí upírů se mi nelíbí, hlavní hrdinové mi jsou nesympatičtí a slohový styl mi taky příliš nesedl... Takže to po 3. kapitole balím. :(”
Victoria:
“Jedna z prvních slashových povídek co jsem četla. Tato povídka je moje srdeční záležitost =)”