Miešať prácu s potešením sa (ne)vypláca

  • Autor: Leann
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová, Draco Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 11
  • Shrnutí: Draco se po letech vrací a stává se Hermioniným šéfem, jejich vztah se však nedrží pouze na profesionální úrovni...
  • Klíčová slova: pracovní vztah, sexuální vztah, dramione

Hodnocení čtenářů:

Walli1313:
“.”
Benny:
“No, jak to říct?Nečekala jsem mnoho a moc toho tahle dramione ani nabídnout neměla.Vše co si díky shrnutí umíte představit to obsahovalo.Volnomyšlenkářský sexuální vztah, Hermionu nevybíravě balil Wood, žárlivý Malfoy.Rozkošňulinká vsuvka v podobě slintající Lilly Potterové..červená knihovna, kde se mi občas zhoupnul obsah žaludku.2-3, spíš se přikláním k nižší známce”
Ostravanka:
“q”
Slythoryn:
“Nějak mi tahle povídka nesedla... prostě to nebylo ono, postavy se chovaly úplně jinak, než jak jsem zvyklá.”
sandymathews:
“...”
GwenLoguir:
“Že bol Malfoy úplne iný - no dobre, takmer každý ho mení. Ale Grangerová, ktorá je presvdčená, že piatok večer sa nemá zakončovať knihami ale v bare, netrávi v práci víkend a považuje workoholizmus za divný pre mňa nie je Grangerová (a nemá čo hľadať na plese pozrazenia temnoty? pcha!). Ale kvôli tým hlodom, čo z nich občas vypadnú, 2, 5 zaokrúhlené na tri. Ale vracať sa k tomu teda nebudem.”
Keiko.kei:
“Hrozně se mi líbí jak je jejich vztah rozepsán, i když je Hermiona ke konci dost nechápavá, stejně je to super.”