Překroč stíny, pokud se jich bojíš

  • Autor: SaraPolanska
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sarah Wellerová, Severus Snape a celé Bradavice
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 31
  • Shrnutí: Byli seřazení do skupinek podle kolejí, oblečeni ve školních hábitech a čekali na Brumbála, který měl prozradit instrukce k nadcházející soutěži. Za nedlouho před ně předstoupil celý učitelský sbor tvářící se slavnostně, tedy až na jediného člověka a není těžké uhodnout, kdo by to mohl být. Zvykla si na ten jeho věčně nevraživý pohled, který skrýval mnohá tajemství, ale i odhaloval krutosti časů minulých, jakými byla bezpochyby i válka a roky po ní. V lese bylo mrazivě chladno. Vydechla a zrychlila krok, aby se zahřála a zároveň se trochu vzdálila od ostatních a měla tak více šancí najít nějaké erby. Za nedlouho osaměla. „Tyhle akce by se měly pořádat na konci školního roku, kdy je teplo a ne, když ráno začíná mrznout“.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

elulinek:
“Moc mě pobavila vykradená a nepovedená verze téhle povídky. "Matka mě nechala na mechu." No jo. Povídka s perfektním názvem, který nese úchvatné poselství. Severus ve skříni, krmení kačen, originální téma a séééx! To já rád... Překroč stíny, pokud se jich bojíš”
Fleur Tera:
“Ako Sara hneď v úvode varuje, cukru je tam bohate, ale občas na oddych poslúžia presne také poviedky :) najviac ma potešila 25. kapitola ;)”
GwenLoguir:
“Odpusťte mi ten nič moc opis, ale musela by som to čítať odznova pre niečo lepšie - nemám na to práve čas, ale viem, že s touto poviedkou som si Sarah obľúbila ako autorku, takže bude fajn.”