Pečlivě připravovaný pád Vy-víte-koho I - Těsně vedle

  • Autor: Paccia Domna
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Julia, Severus Snape, Albus Brumbál, Minerva McGonagalová, celý Rokfortský zbor
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 48
  • Shrnutí: Predstavte si ženský odvar zo Snapea. K tomu Snapea. K tomu trafeného riaditeľa, veľý hrad uprostred Škótska, ktorému občas prestanú fungovať ohrievacie kúzla, predstavte si... Tak a teraz sa bežte zabávať, a pripravte si vreckovky, pretože budete od smiechu plakať.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Ebibis:
“...”
Keiko.kei:
“Je to takové vtipné oddechové čtení, krátké kapitolky, ale minimálně jedna věc mě vždycky rozesměje... hlavní postava se stává někdy dobrovolně někdy nedobrovolně hlavním kumpánem našeho milovaného zmijozelského profesora :D”
Nerla:
“Skvělá povídka, ráda se vracím. Úderné hlášky, vtipné momenty, sympatická hlavní autorská postava. Bohužel s každým dalším čtením se mi zdá povídka méně a méně zvládnutá... jsem na vážkách někde mezi trojkou a čtyřkou. Každopádně lze doporučit.”
Akkarra:
“No, tak smíchy jsem neplakala ani omylem. Nicméně to bylo celkem zábavné. Docela se mi líbil vztah mezi netopýrem a Julií, kdyby ho ovšem autorka nezprasila těmi posledními kapitolami, u kterých předstírám, že jsem je nečetla...”
AnneMaria:
“úžasnééé”
Usmevava_Barush:
“..”
Adelaine:
“Skvělý! Fakt to byla sranda. Slabší 5 a těším se na další díl:)”
KalamityJane:
“..”
Trinyx01:
“...”
Lanevra:
“...”
Rebeka:
“moc pekne”
Mrmla:
“Pěkné.”
Sectumsempra:
“opravdu velmi povedene :D”
Chavelierka:
“Tahle povídka si mě omotala kolem prstu a nepustila dokud jsem ji skoro za jeden večer nepřečetla. Honem na další díl. Už dlouho jsem se tak nezasmála. Děkuju autorce.”
tina:
“...”
Fleur Tera:
“Pekne prerozprávaný príbeh Harryho prvého ročníka doteraz neznámou učiteľkou s komentármi na snapovskej úrovni :)”
Sargo:
“Moje převelmi oblíbená povídka. Není formálně tak dokonalá, abych dávala za plný počet bodů, ale dokázala si mě omotat kolem prstu takovým způsobem, že jinak hodnotit nelze. :-)”
Chantal:
“...”
Crystal:
“...”
GwenLoguir:
“:) Veľmi milé strávenie času. Julia má presne ten sverusovský svojský pohľad na vec. Veď ich aj považovali za súrodencov alebo snúbencov, teraz si nie som istá.”