Beze jména

  • Autor: Nel-ly
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Joesephin, Fred a George, Chris
  • Rating: bez omezení
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 13
  • Shrnutí: Nikdy se od nikoho neodlišovala, byla průměrná a spokojená, oni však patřili mezi elitu, která se odlišovala od všech ostatních. Fred a Georg Weasleyovi, její nejlepší přátele. Bez nich by byl život nudný a fádní. Přátelé jsou ti, kteří utvářejí náši osobnost i život sám. Jenže s přáteli to není vždy tak lehké, dokonce ani s těmi nejlepšími, jak si Joesephin moc dobře uvědomuje.
  • Klíčová slova: romantika, drama

Hodnocení čtenářů:

Velká_koule_chaosu:
“...”
Nel-ly:
“Jsem zastánce nechávání i prvních povídek, za které se zpětně spíš stydím, ale co už :D Děkuju, že se tady objevila i moje povídka - jen škoda, že zrovna tahle...”
Enola:
“Škoda, že je tu zrovna její první povídka - dva roky stará. Ta je doopravdy jen taková MS, jak říká sama autorka. Ale jiné povídky mám doopravdy ráda.”
Akkarra:
“Nápad není špatný - je to sice otřepané téma, ale prosím, ostatně kdo má pořád vymýšlet ty originální zápletky... :) Nicméně děj už tak trochu připomínal telenovelu. Co se týká Joe - tak to je opravdu Hermiona přes kopírák, ta v sobě nemá originality, ani co by se za nehet vešlo. A ještě mě zarazila jedna skutečnost - co tam, sakra, dělá Křiklan??? Dám za 2, ale pouze a výhradně jen proto, že mám ráda Freda. Být tam jiná postava... :(”
SinamLlumi:
“EDIT: Vždycky, když jsem v kánonu četla pasáže s dvojčaty, říkala jsem si, co jim pro všechno na světě chybí. A ona to byla nudná a otravná OC kamarádka! (Btw. asi tomu neuvěříte, ale jednou jsem slyšela o dívce, podobné Josephin – jmenovala se, tuším, Hermiona...) Nedo. S.L.”
ZJTrane:
“Ale áno - pekné. Za toho Freda sa to oplatilo čítať. Píše sa tu, že dokončené, ale zdá sa mi, že koniec tam chýba.”
Chloe:
“Na povídku jsem narazila nedávno a od té doby jsem ji přečetla hned několikrát. To ona je nejspíš důvod mých Fredovských období (období, kdy naprosto miluju Freda a všechny povídky s ním).”