Smrt se neptá na jméno

  • Autor: Zasněná*
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Lily Evans, Poberti
  • Rating: bez omezení
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2011-06-24
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Jeden zvrat za druhým. Ani jedna krátká chvíle, kdy by věci byly takové jaké se zdají.... Poslední ročník pobertů s sebou přinese nečekané změny - nové profesory, spolužáky, ale i nová přátelství. Lily je šťastně zamilovaná do Jamese a jejich vztah jen vzkvétá. Ze začátku se zdá, že jejich lásce nemůže nic zabránit, ale jak s ní zamíchá nová studentka, která do Bradavic nastoupila, aby dostudovala sedmý ročník? Lily je jasné, že tajemná Bea není tím odrazem dokonalosti, za kterou ji všichni mají. Bohužel ale i James podlehl jejímu kouzlu. Lily tak přijde o kamarády i lásku. Dokáže se tomu všemu postavit čelem a odhalit pravou totožnost Bey? A nebo se celý její život zhroutí jako domeček z karet?
  • Klíčová slova: romantika, akce

Hodnocení čtenářů:

sandymathews:
“...”
Penelopeo:
“Další úžasně sepsaná kapitolovka, od mé oblíbené Zasněné*. Povídku vyzdvihují emoce, které sálají z každé kapitolky a dokážou v táhnout do děje každého. Povídka mě velice zaujala!”
Emily:
“Souhlasím s Chloe... čte se to moc dobře”
Chloe:
“Další ze série povídek od nejdokonalejší povídkářky všech dob. Tentokrát o Lily Evansové. Koho by tahle povídka nechytila tak, jako mě, je naprostý blázen..”